Beantwoord
Monteursbezoek is uitgesteld
Vorige week donderdag zou er een monteur langs komen en die kwam niet week later vandaag zou er een monteur langs komen kom niet vind het wel slecht van KPN dat die gebeurt vooral bij een zakelijk iemand
Beste antwoord door Bart_
Hallo @Robert de gunst Ik ben het met je eens dat dit inderdaad niet goed klinkt. Heb je wel een duidelijke uitleg gekregen over waarom de monteur niet is geweest? En belangrijker: is er inmiddels wel iemand bij je langs geweest? Je bevindt je trouwens op het KPN Forum voor consumentenklanten. Ik -als moderator- kan je verder helpen als je een consumentenaansluiting hebt. Als je een zakelijke klant bent en je hebt nog hulp nodig kun je je ook melden op het Zakelijke Forum en als de nood hoog is raad ik je aan om even te bellen met de zakelijke klantenservice via 0800-0403.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.