Vraag

Monteurskosten niet correct

  • 22 February 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste KPN,

vanmorgen is er een monteur bij mij langs geweest, omdat ik sinds vrijdag problemen had met het internet. Hij gaf aan dat het probleem bij de glasvezel en bij het distributiecentrum lag en heeft dit keurig verholpen. Hij gaf ook aan dat de kosten voor zijn werk bij KPN zouden komen. Ik krijg nu toch een monteursbon in mijn email waarin er 60 euro wordt verrekend. Hoe kan dit?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @Elisa Langezaal  op ons forum!

Dat is natuurlijk iets met een koude kermis en thuiskomen! Ik wil graag met je uitzoeken wat er aan de hand is. Zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen zodat ik je gegevens erbij kan pakken en op onderzoek uit kan gaan? :mag:
Geef je hier nog even een reactie zodra je dat klaar hebt?