Beantwoord

Muurbeugel V10 bestellen

  • 30 December 2020
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben de muurbeugel kwijt om de ExperiaBox v10 op te kunnen hangen. Is deze nog verkrijgbaar?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2020, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Rac_G , hoe heb je de V10 nu dan geplaatst, hij kan alleen maar op een voet staan, die je dus ook als muurbeugel kunt gebruiken.

 

Bedankt voor de opmerking maar de v10 ligt bij mij horizontaal en staat niet overeind. Nogmaals ik ben op zoek naar een nieuwe beugel.

Bedankt voor de opmerking maar de v10 ligt bij mij horizontaal en staat niet overeind. Nogmaals ik ben op zoek naar een nieuwe beugel.

Hallo @Rac_G even 0800 0402 bellen.

Helaas geen goed advies. Gebeld waarbij twee keer de verbinding werd verbroken en de derde keer men niet wist wat men met mijn vraag aan moest. 

Helaas geen goed advies. Gebeld waarbij twee keer de verbinding werd verbroken en de derde keer men niet wist wat met mijn vraag aan moest. 

Hallo @Rac_G , vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Probeer wel de modem rechtop te zetten voor een betere koeling en wifi.

De onderkant is waar de ruimte voor de voetsteun is.

 

@Rac_G : ik heb je een beugel toegestuurd. Die zou begin deze week bezorgd moeten worden.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â