Beantwoord

Na 5 jaar nog geen glasvezel

  • 1 March 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo 5 jaar geleden gingen wij in de singel in wateringen wonen en hadden toen een abonnement bij kpn toen is mij beloofd dat er snel glasvezel zou komen nu hebben wij nog steeds 1 lijn via telefoonlijn en het laagste snelheid wat er te krijgen is monteur geweest geen oplossing hij heeft gebeld en komt voorlopig geen oplossing beetje jammer!! Ben bijna genoodzaakt om over te stappen naar de caiway wat ik eigenlijk niet wil😖

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 3 March 2020, 12:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wees blij dat u die mogelijkheid hebt...

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Mathijn1979, welkom op ons forum.

Ik begrijp dat de snelheid op jouw verbinding niet is wat je er van verwacht. Je geeft aan dat er ook een monteur is geweest, maar dat deze de snelheid niet op kon hogen. KPN NetwerkNL is continu bezig om op steeds meer plekken een hogere snelheid beschikbaar te maken. Als je op de link klikt, dan kun je jouw postcode en huisnummer invullen en zien of er werkzaamheden gepland staan voor de nabije toekomst. Ook kun je je dan aanmelden voor een nieuwsbrief. Op het moment dat er meer informatie beschikbaar is over eventuele werkzaamheden, dan krijg je hier direct bericht over. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer