Vraag

Na 6 maanden aangesloten - vergoeding noodzakelijk!!

  • 18 April 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste medeweker,

Sinds 31-10-2019 hebben wij de sleutel ontvangen van onze nieuwbouwwoning. Aangezien onze buren eerder de sleutel hadden en aangesloten waren op het moment dat zij de sleutel ontvingen gingen wij ervan uit dat onze glasvezelkabel compleet en afgemonteerd was.

Je raadt het al.. helaas troffen we een “lege” meterkast aan terwijl de straat al meer dan 10x heeft opengelegen voor de nutsbedrijven.

 

Het vele contact zoeken begint..

 

Na 6 maanden en ongeveer 300 berichten en telefoontjes naar KPN is het gelukt. Wij hebben een glasvezelkabel en wij hebben internet. 

In deze periode zijn we continu van het kastje naar de muur gestuurd. Er werden afspraken gemaakt, maar deze afspraken werden nooit nagekomen.

Meerdere dagen vrijgenomen van het werk maar zonder resultaat. Elke keer wachten tot we een ons wegen.

 

In de 6 maanden meermaals contact gehad met KPN over ons abonnement. Maar elke keer werd er gezegd, u kunt een compensatie verwachten zodra uw abonnement online gaat. Nu is het abonnement online (sinds 14-4), bellen we met KPN en wordt er doodleuk gezegd.. We kunnen niks voor u betekenen.. Welke compesatie volgt er dan?

In de periode is er gesproken over verlenging van 6 maanden korting op het abonnement (naast de korting die we al hadden van 6 maanden)

Of het foxsports abonnement gratis, gehele looptijd! We betalen nu 8,99.

Daarnaast als optie om Videoland bij het abonnement te voegen werd ook niet gehonereerd. 

 

Kortom KPN, kom met een goede compensatie! We hebben zolang moeten wachten en worden continu genegeerd.

 

Laat zien dat jullie de grootste zijn en de klant waarderen!

Wij verwachten een compesantie en iemand met kennis die ons hierover bericht.

Groet,

Een gefrustreerde klant die eindelijk internet tv en bellen heeft.

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dag Sabine, welkom op het forum. 

Ik zie hier dat je al best vaak contact met ons hebt gehad hierover en dat er er meerdere malen is aangegeven dat er geen extra korting wordt gegeven, daar sluit ik mij ook bij aan. De 6 maanden korting die je krijgt als nieuwe blijft uiteraard bestaan. Wij kunnen simpelweg niet aansluiten als de netwerkbeheerder nog niet klaar is bij jou thuis, daar hebben wij als provider niets mee te maken. Ik snap uiteraard dat dit vervelend is, maar ik verwacht ook niet dat je van de netwerkbeheerder een vergoeding zult krijgen hiervoor. 

Ik zie nog wel dat via de telefonische klantenservice een notitie is achtergelaten over het vergoeden van de aansluitkosten, dat ben ik bereid om te verwerken. Het gaat om de activatiekosten van € 25.-. 

Beste Alex,

 

Leuk dat je schrijft ‘ik ben bereid om dit te verwerken’ maar dit is ook al een ‘afspraak’ die eerder is gemaakt met de klantenservice. Deze zou er al af gehaald worden. Fijn dat jij dit checkt.

 

Verder: zeer teleurstellend hoe de KPN met klanten omgaat die problemen ervaren. 

Ik ben het er niet mee eens wat je schrijft: wij kunnen simpelweg niet aansluiten….het lijkt mij een vanzelfsprekendheid dat de KPN ook met de netwerkbeheerders contact onderhoudt als er klachten zijn.

 

Groeten SAbine

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sabine. Zo is het uiteraard niet bedoeld. Mijn excuses mocht dit zo over komen. 

Wij houden zeker contact met de netwerkbeheerders, echter hebben wij geen invloed op de aansluitschema of activiteiten die zij uitvoeren. In die zin wachten wij ook af tot we een signaal krijgen om te mogen aansluiten. 

De € 25.- heb ik ingevoerd en zullen op je factuur in mindering worden gebracht.