Vraag

Na het plaatsen van een verkeersbord geen internet meer

  • 18 June 2023
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Bij ons hebben ze een verkeersbord/paal in de stoep geslagen en op dat moment viel de wifi uit.

Nu al  3 dagen zonder chroombook, tv en laptop. Telkens melding: storing in de wijk, de tijd wordt telkens opgeschoven. We krijgen geen duidelijk antwoord  waarschijnlijk omdat ze het niet weten.

Ook konden we ons e mail invullen voor updates, maar nog geen enkel berichtje ontvangen.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Angelika P , welkom op het forum. Heel vervelend als je internet het niet meer doet door een breuk als gevolg van werkzaamheden. Als je in je profiel alvast je adresgegevens invult (niet zichtbaar voor anderen), kan een KPN moderator je sneller helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Angelika P, welkom hier.

Wat balen zeg. Ze hebben dus bij de werkzaamheden de internetkabel geraakt. Deze storing is al bekend begrijp ik. Alleen schuift de oplostijd steeds op. Dat is vervelend. Begrijp ik heel goed. Ik heb zo geen inzicht in hoe lang het gaat duren. Maar als de storing online staat, dan is het bekend en wordt er aan gewerkt. Hoop echt dat het snel is opgelost.