Beantwoord

Na maanden wachten eindelijk een werkende tv, dacht ik...

  • 20 August 2020
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Na maanden wachten is onlangs dan eindelijk de tv van mijn schoonvader geïnstalleerd. Ongeveer een maandje heeft hij lekker tv kunnen kijken. Enkele dagen geleden bleef de tv stilstaan op Netflix. Vanmorgen ben ik naar het verzorgingstehuis gegaan en na een telefoontje de afstandsbediening weer aan de tv gekoppeld en hij kon dus weer tv kijken. Dacht ik. De tv begon te haperen. Ik had geen tijd meer om met KPN te bellen i.v.m. werk en dacht, laat ik KPN in mijn pauze weer even bellen. Uiteraard kon de medewerker aan de telefoon niets voor mij betekenen. Ik moet een monteur inplannen via de site. Dit gaat niet i.v.m. drukte wordt er aangegeven.

Mijn schoonvader zat altijd bij Ziggo, verhuist en in zijn nieuwe woonplaats helaas geen mogelijkheid tot het voortzetten van Ziggo abbonement. KPN gekozen vanwege de goede servide, maar hier is echt niets van te merken. In totaal al zo'n 5 tot 6 uur aan de telefoon gehangen met allerlei medewerkers (niet logisch en steeds opnieuw verhaal vertellen), klachten kunnen pas gemaakt worden als iets is opgelost (ook niet logisch) en iemand die in een verzorgingshuis zit tijdens de Corona periode lekker laten zitten zonder goedwerkende tv en internet. Voor de laatste keer: kan er alstublieft een monteur langskomen bij mijn schoonvader? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 August 2020, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @KPNee ,

 

Echt rot voor je schoonvader en jou.

 

Laten we even bekijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik neem aan dat dit interactieve tv is? Of digitenne?

Als ik van Interactieve tv uit ga kan je het volgende proberen.

Doe het tv kastje aan de achterkant uit door het knopje.

Doe hem daarna aan en klik op het knopje op de bovenkant herhaaldelijk

Je zult nu een scherm zien. Ga doormiddel van de info die daar staat klikken op software verwijderen (dit zal alleen via het kastje gaan en gaat niet met de afstandsbediening)

 

Zou je me kunnen laten weten of dit het probleem oplost?

 

Als je een duidelijker antwoord wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier

Goedemorgen,

 

Het kost mij veel tijd om steeds heen en weer te gaan voor een tv die het niet doet. Vandaar mijn vraag om een monteur. Betalen ervoor is prima. Kan dit niet gewoon in gang worden gezet? Dat was ook mijn vraag. Ik heb niet gevraagd om informatie om het probleem op te lossen. Aangezien je als je een monteur wil aanvragen in een soort loop terecht komt heb ik de vraag hier op het forum gesteld. Wellicht dat het forum hier niet voor bedoeld is, maar via de telefoon lukt het sowieso niet. 
 

daarom nogmaals de vraag: kan er alstublieft een monteur langskomen? 

Reputatie 5
Badge +6

@Erik_ Kan jij deze persoon helpen?

 

@KPNee wil je je forum account invullen zodat een moderator hier je kan helpen?

Gedaan.

Hoi @KPNee . Wat een vervelend gedoe. 

Ik begrijp dat je graag een monteur die kant op wil hebben en je bent tevens bereid daar voor te betalen?

Er staat nu een klantnummer in je profiel Is dat het klantnummer van jouw schoonvader?

Beide correct 

Hoi @KPNee . We hebben samen een storingsmonteur ingepland.

Die komt maandag (24-8) tussen 14:00 en 16:00 .

Laat je weten of het daarna is opgelost? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.