Vraag

Na overzetten Telfort naar KPN is administartieve ontkoppling na echtscheiding weer ongedaan gemaakt?

  • 13 October 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste,

 

Er is kennelijk geen andere fatsoenlijke manier om contact te krijgen met de klantenservice dus dan maar via het publieke forum...:

Mijn ex-vrouw en ik zijn gescheiden.

Dit is een half jaar geleden bij Telfort geregeld. in “mijn Telfort” kon ik de facturen en overige beheer mogelijkheden van mijn ex-vrouw niet meer zien, (zowel mobiele telefoon als internet en tv).

 

Nu alles KPN is geworden zie ik tot mijn verbazing dat ik de facturen en instelling van mijn ex-vrouw weer kan bekijken/wijzigen (en waars. ook andersom).

 

Los van dat dit slordig is vind ik dit ook nogal frustrend gezien “de situatie” Ik hoop op telefonisch contact met een medewerker om e.e.a. zo snel mogelijk recht te zetten. Graag wordt ik hierover gebeld dus. 

 

Daarna graag dit ‘topic” weer verwijderen.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U woont beide nog op hetzelfde adres? Of 1 van u beiden heeft de verhuizing niet doorgegeven?

één van ons (ik) ben verhuist, dit is alles netjes doorgegeven en eerder al verwerkt bij Telfort

Reputatie 7
Badge +28

Beste,

 

Er is kennelijk geen andere fatsoenlijke manier om contact te krijgen met de klantenservice dus dan maar via het publieke forum...:.

Ik hoop op telefonisch contact met een medewerker om e.e.a. zo snel mogelijk recht te zetten. Graag wordt ik hierover gebeld dus. 

 

Daarna graag dit ‘topic” weer verwijderen.

 

@Lieven89 

KPN gaat jou niet bellen. Maar je kunt wel zelf KPN bellen. Dat kan via het gratis nummer 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +28

@Lieven89 

Heb je het inmiddels telefonisch kunnen regelen via 0800-0402? 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Lieven89, goed dat je even een berichtje stuurt! Wat gek dat de verandering opeens weer is teruggedraaid. Eerder zag je het abonnement van je partner dus niet meer in MijnTelfort en nu wel in MijnKPN? Dat is vreemd, het moet 1 op 1 achter de schermen over zijn genomen. Ik wil graag een kijkje achter de schermen nemen om te kijken of de abonnementen wel echt op een adres staan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Welk abonnement heb je nu zelf nog bij ons? Zoals @Noordzee al noemt, kunnen we je niet bellen. Je kan ons altijd zelf bellen op 0800-0402 als je liever telefonisch contact wilt.

Reputatie 4
Badge +5

Hi Lieven, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer