Beantwoord

Naam contract aanpassen naar eigen naam

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Ik ben gescheiden in 2014 en mijn toenmalige naam wordt nog steeds als aanhef in mijn mails van jullie genoemd.

Ik zou dit graag veranderd zien. Hoe moet ik te werk?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 April 2021, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kermedietje, goed dat je ons gevonden hebt! Ik kan me voorstellen dat je de naam op jouw contract in deze situatie graag wilt wijzigen. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. We wijzigen dit dan graag voor je. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.