Vraag

Netflix op tv blijft hangen op 'titels zoeken'

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 523 keer bekeken

De app Netflix blijft op mijn smart tv Samsung UE37ES6100 hangen op ‘titels zoeken'.

Ik heb al contact gehad met Netflix (account opnieuw ingelogd), KPN klantenservice (check netwerkverbinding is ok op zowel WIFI als bekabeld), KPN technische afdeling, heb software of TV geupdate, Netflix app opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds is het probleem niet verholpen. 

Ik heb internet op TV. Web-browser werkt. Netflix app start op, 'verbinding maken met Netflix', en blijft dan hangen op 'titels zoeken'.

Ik heb geen TV abonnement meer, dus 200 werkt niet. Ik kan alleen Netflix kijken middels de app. 

Netflix thuis op telefoon of laptop werkt prima. Alleen rechtstreeks op TV niet.

Kan iemand mij helpen?

 


2 reacties

Dag @JoycevD , welkom op het forum.

Ik begrijp dat het hier gaat om de app van het tv-toestel zelf (die komt uit de Samsung app store). Verder dat je de tv via een ethernetkabel (UTP) hebt aangesloten op de Experiabox en dat de verbinding van de tv met internet goed is. In dat geval zul je je moeten richten tot de leverancier (winkel) van het toestel of rechtstreeks tot Samsung zelf: KPN kan hier - behalve het leveren van een goed functionerend internetsignaal - verder niets aan doen. 

Dank je wel Henk. Ga ik dat proberen.

Reageer