Beantwoord

Netflix te lang doorgelopen bij 2 abonnementen

  • 10 July 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Netflex wordt jaren lang zomaar van mijn rekening afgeschreven van 2 abonnementen, stoppen is bij KPN niet mogelijk, terwijl ze zelf incasseren, ditmoet echt afgelopen zijn 

 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 10 July 2021, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Klanten normaal behandelen Ik mag er toch van uit gaan dat u uw Netflix abonnementen bij Netflix zelf heeft beeindigd door in te loggen op uw account ?

  1. Ga naar www.netflix.com/YourAccount.
  2. Klik op “Lidmaatschap opzeggen”, onder “Lidmaatschap en facturering”
  3. Bevestig door te klikken op “Opzegging voltooien”
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Klanten normaal behandelen 
Netflix zeg je op bij Netflix en niet bij de KPN, kijk hierboven hoe @HansaanZet hoe  je het moet doen.
De KPN maakt het je alleen gemakkelijker door de rekening bij de KPN te betalen, verder moet je bij Netflix zijn voor de abonnementen aan te passen of op te zeggen.