Beantwoord

Netwerknaam wijzigen

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 1494 keer bekeken

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik heb ook een een nieuwe Experia V10 + Sneller Internet Buitengebied en 2 Experia Wifi versterkers. De laatste twee ingesteld nadat de rest verbinding had(nog niet sneller omdat deze morgen als het goed is pas ingaat). Wel duidelijk is dat er verbinding doorkomt omdat het hybride apparaat het signaal doorgeeft. Ik heb daarna geprobeerd de SSID te wijzigen, wat ook lukte. Hierna kon ik nergens meer inloggen. Alle combinaties van wachtwoorden (tevergeefs) geprobeerd.
Handen in ‘t haar!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 February 2019, 07:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik heb ook een een nieuwe Experia V10 + Sneller Internet Buitengebied en 2 Experia Wifi versterkers. De laatste twee ingesteld nadat de rest verbinding had(nog niet sneller omdat deze morgen als het goed is pas ingaat). Wel duidelijk is dat er verbinding doorkomt omdat het hybride apparaat het signaal doorgeeft. Ik heb daarna geprobeerd de SSID te wijzigen, wat ook lukte. Hierna kon ik nergens meer inloggen. Alle combinaties van wachtwoorden (tevergeefs) geprobeerd.
Handen in ‘t haar!

Als je dat inloggen ook al via een ethernetkabel met een PC/laptop hebt geprobeerd, en je weet echt het wachtwoord van de EBv10 inlogpagina niet meer, dan zou ik maar een fabrieksreset van EBv10 doen zodat je weer met standaard inloggegevens in de EBv10 kan.
Ik vrees dat ik niet helemaal volledig ben geweest. De SSID waarnaar ik het netwerk heb veranderd is nu weg en omvat nu -2- andere namen, 1 daarvan is de SSID van de EBv10 en de andere is onbekend. Ik vraag me dus ook vooral af of deze combinatie überhaupt mogelijk is. Ik zal vanavond een hard reset proberen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @ReinderB, welkom! Heb je de boel gereset? En is het inmiddels opgelost? De SSID van de Experia Wifi moet wel gewoon gewijzigd kunnen worden via de webinterface, die bereik je via http://192.168.2.150. Als het IP-adres gewijzigd is, kan je inloggen op de Experiabox via http://192.168.2.254 om te checken wat het IP-adres van de Experia Wifi is.