Beantwoord

Niet ankomen afspraak

  • 10 August 2020
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Dit is d email die ik wilde sturen over de situatie die ontstaan is door het te laat opsturen van de verzenddoos voor modem e.d. na onze emigratie.

 

Beste mensen,

Dank voor de bevestiging van de beëindiging van internet en televisie op ons (oude) adres Het Toplicht 7 in Dronten. Buitengewoon vervelend is wel het volgende.

Ik heb UITDRUKKELIJK gevraagd om de doos waarin ik de modem etc. kon terugsturen, mij toe te sturen vóór 1 augustus. Wij zijn namelijk op 5 augustus geëmigreerd naar België. We hebben bij vertrek alle KPN zaken laten staan in de woning in Dronten, zodat eventueel een van de buren de doos kon vullen en terugsturen.

En nu hebt u de doos naar ons verzonden na 9 augustus, zodat die door POST.NL automatisch is doorgestuurd naar ons nieuwe adres in België. Dat was in strijd met de door u gedane toezegging. 

Ik ben niet van plan om zeven uur te rijden - heen en terug - om de doos alsnog te verzenden. Ik laat het gaarne aan u over een andere oplossing te bedenken. Dit is in ieder geval een mogelijkheid: Een van de buren is bereid de doos te vullen en te versturen. In dat geval moet u een nieuwe doos sturen naar Het Toplicht nummer 8 die dan de verzending op zich zal nemen. 

 

Ik hoop dat dit met enige toewijding wordt gelezen en behandeld. 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 August 2020, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Badge +19

Vervelend dat het zo gelopen is. In principe kunt u het in een willekeurige doos stoppen en opsturen naar het adres wat er op staat. Dat lijkt mij het makkelijkst. Overigens ben ik geen medewerker van kpn.