Vraag

Niet Leveren bestelling

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Na uren met medewerkers te hebben gebeld ,en steeds te horen hebben gekregen ,wij gaan het regelen ,nu na drie maanden ,nog geen ingaande nieuw   onderhand vier contracten per mail ontvangen, wanneer ik iets niet zou nakomen, dan krijg ik een gepeperde rekening,maar KPN trekt zich niets aan van de slechte levering en niet na komen van de vele beloftes ,wanneer ik als verkoper zo zou werken ,dan noemde iedereen mij een oplichter ,het motto van KPN is veel beloven, weinig geven.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Barry2222, welkom op het forum.

Ik wil je graag verder helpen, ik begrijp uit jouw verhaal dat jouw bestelling telkens vast loopt. Zou je voor mij willen uitleggen waar het precies om draait en jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel