Niet nakomen toezegging betreffende internetaansluiting

  • 9 December 2019
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Vrijdag 9 december is er door een monteur van KPN mij toegezegd, dat er een 24-uurs meting gedaan zou worden wegens het regelmatig wegvallen van mij KPN internet. Zelf had ik al via de KPN winkel in Arnhem een nieuwe Expiriabox gekregen, en zelf gemonteerd, maar de klachten blijven. Inmiddels moet ik al ruim een week lang enkele malen per dag mijn Expiria box resetten om weer gebruik te kunnen maken van Wifi, radio televisie en vaste telefoon. Wanneer wordt er nu eindelijk eens actie ondernomen om mijn internet aansluiting weer 100 % werken te krijgen. Langzaam aan raakt het geduld een beetje op.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Het zal wel vrijdag 6 december zijn geweest!! Vandaag is het maandag. Dat is dus de volgende werkdag. Geef ze even de tijd om die 24uurs meting te doen.

Moet zijn 6 december. Tv en radio bekabeld probleem zit voor de expiria box volgens de monteur. 24 uurs scan zou direct opgestart worden en ook in het weekend zou het resultaat medegedeeld worden. Mijn weekend is al voorbij

 

Nog steeds geen KPN reactie. 2 a 3 maal per dag Expiria box resetten om Wifi, Internet, TV, Radio en vaste telefoon te behouden KPN WAAR BLIJVEN JULLIE!!!

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Geert Duiven. Excuses voor de wat late reactie, het is heel druk. Ik kijk graag voor je wat er precies aan de hand is, want je kan zo niet aan blijven modderen natuurlijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gegevens ingevuld. Nog steeds niet opgelost, ondanks de inmiddels 4 monteurs die zijn geweest

Nog steeds niet opgelost. Ik word er een beetje moedeloos van wanprestatie van KPN

 

Reputatie 7
Badge +25

Nog steeds niet opgelost. Ik word er een beetje moedeloos van wanprestatie van KPN

Ik snap volledig dat je er een beetje moedeloos van wordt. Ik heb gekeken, en zie dat het lopende incident nog steeds loopt. Wanneer hebben mijn collega's als laatst contact met je gezocht? Volgens mij heb je zelf gisteren nog contact gezocht en ben je geïnformeerd over de laatste status. Zeer vervelende situatie, echter kan ik dit niet bespoedigen...

Ik weet wel een snelle oplossing, naar Ziggo. Gast niet lang meer duren. Eerst deze klucht melden bij Radar.

 

Probleem nog steeds niet opgelost. Wifi valt nagenoeg elke dag uit. Schakel dan over op het noodpakket. Hoelang gaat deze toestand nog duren?

 

Radio doet het. Valt wel 1 a 2 keer per minuut een seconde weg. Ergerlijk. Oplossing?????

 

Reputatie 7
Badge +25

Ik zie nog altijd dat de dienstgenerieke storing loopt. Er wordt blijkbaar nog steeds aan gewerkt. Helaas kan ik niets doen om dit sneller op te laten lossen...