Beantwoord

Niet tevreden: extra kosten door slechte wifi

  • 23 May 2019
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Na reeds vele jaren een compleet pakket van KPN vind ik de extra kosten erg oplopend.

Verhoging abbonement terwijl er wel goedkopere aanbiedingen zijn als je opnieuw een contract neemt ook bij andere providers.
Extra kosten zijn een tweede router vanwege slecht bereik eerste verdieping en nu weer 3 nieuwe draadloze ontvangers.

Totaal extra kosten bijna Euro 200,00 terwijl andere providers een garantie geven van goed bereik in het hele huis. Ben ik dan toch genoodzaakt over te stappen en dan ook nog 6 maanden een lager tarief?

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 May 2019, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
En daarna dan weer terug naar KPN, die dan vast ook wel een aanbieding voor jou hebben...

Zo gaat het nu eenmaal, is ook zo bij energiecontracten, krantenabonnementen en nog vele andere voorbeelden.

Aan de andere kant is overstappen ook weer gedoe, denk aan e-mailadressen etc.. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden,.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Proxem, welkom! Heb je de wifi tuner al eens doorlopen? Als je wifi verbinding niet op orde is, geeft deze in bepaalde gevallen een gratis Experia Wifi. Deze past ook het kanaal aan en kan je helpen met 5 GHz. Als je dit allemaal gedaan hebt en het biedt geen soelaas, dan zul je ze inderdaad zelf aan moeten schaffen 😞.

Rondkijken kan natuurlijk altijd. Wat dat betreft klopt het bericht van Noordzee. Mocht je nog vragen hebben, laat je het weten?