Vraag

nieuw aanbod

  • 26 May 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Ik had begin mei 2020 via een chatsessie met een medewerker van de KPN aangegeven dat ik wilde overstappen omdat KPN mij te duur wordt.

Zij heeft mij toen een aanbieding gedaan voor een abbonnement waarbij ik de eerste 3 maanden 35 euro hoefde te betalen maar ik heb nog steeds geen bevestiging gehad.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Casey01.  Ik zoek graag voor je uit wat er is gebeurd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Want je hoort altijd een bevestiging te ontvangen.

Reputatie 1

Hai Paul,

Ik heb voor zover nodig de gegevens ingevuld. Hoop dat je iets kan betekenen voor mij. 

De enigste bevestiging die ik via de chat heb gekregen is een wijziging van een emailadres.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor het invullen. Ik zie de notitie ook staan in het systeem, en ga ervan uit dat er iets fout is gegaan bij het invoeren of iets dergelijks. Ik neem contact op met mijn collega met het verzoek dit met jou kort te sluiten. 

Reputatie 1

Helemaal goed!! 

Ik wacht het af.

Bedankt Paul !!

Reputatie 1

Nou ik heb afgewacht niets meer gehoord… en nu gewoon een rekening gekregen zonder aanbod…...dat is nou jammer

Reputatie 7
Badge +25

Nou ik heb afgewacht niets meer gehoord… en nu gewoon een rekening gekregen zonder aanbod…...dat is nou jammer

Dit is inderdaad jammer, mijn excuses. Dan ga ik het voor je regelen. Ik stuur je een privébericht om de details te bespreken.