Vraag

Nieuw abonnement moet 1 juni (morgen) ingaan. Wat is de status?

  • 31 May 2022
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

19 mei aangemeld voor een abonnement bij een zorginstelling. 21 mei volgt een bericht dat nader onderzoek nodig is. Afleverdatum zou 1 juni zijn, het is nu 31 mei savonds en ik geloof niet dat kpn het gaat redden.

Ondertussen wel 2 keer contact met de helpdesk gehad, maar die komen ook niet verder dan dat het dieper zit en een mail sturen naar een collega die niet reageert.

Op het opgegeven adres zijn 6 kamers met aansluiting, ik kan me er iets bij voorstellen dat dit complicerende werkt, maar kun je dan niet duidelijker communiceren.

 

Situatie is dat dit voor mijn dementerende moeder is. De vaste lijn met daaraan haar seniorentelefoon is haar lifeline.

Wie o wie kan mij verder helpen of in ieder geval duidelijk vertellen wat ik mag verwachten? Een afwijzing is ook goed, dan stap ik naar een andere provider. De kamer beschikt ook over een kabelaansluiting. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Martje34 . Welkom op het forum.

Dit is een beetje mosterd na de maaltijd. Excuus daarvoor.  Is er ondertussen een doorbraak geweest? 

Helaas, het is nu wel duidelijk dat het draait om informatieoverdracht tussen kpn en kpn netwerk. Het gaat hier om een situatie van een zorginstelling met 1 huisadres met 7 separate kamers met daarin verschillende klanten. Kpn netwerk heeft op 21 mei een mail gestuurd dat nader onderzoek nodig is, wat op zich plausibel is. Echter is er nog geen indicatie (4 juni) dat dit onderzoek is voltooid. 

Wat ik als kwalijk ervaar is dat kpn mij nu doorstuurt naar kpn netwerk om daar achteraan te gaan zitten. Met alle respect, ik heb een aanvraag bij KPN gedaan en wens alleen met deze partij te communiceren zijnde single point of contact. Kortom, ik weet nu nog steeds niets, anders dat kpn zegt dat het probleem bij een andere partij ligt. 

 

 

@Martje34 . Ik wil toch graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? In het opmerkingenveld mag je wel alle relevante gegevens over het adres van je moeder vermelden. 

Dag Erwin, 

Account gegevens aangevuld met naw gegevens. 

 

Ik heb meegekeken.  Er is nu een vraag ontstaan of die verbinding fysiek opgeleverd kan worden. De collega die jij eind vorige week sprak heeft dat aangekaart bij de netwerk afdeling.

We zullen die reactie moeten afwachten.   

Ik heb, aangezien het niet een ‘gewone’ verbinding betreft wel een paar collega's aangeschreven die over de zorginstellingen gaan.  Misschien hebben zij de mogelijkheid om sneller duidelijkheid te krijgen. Ik kan je hierover geen garanties geven. Verder is dit een week waarin veel mensen vrij hebben genomen. Dus ik kan lastig voorspellen wanneer ik een reactie heb. :-(

Is er nog iets nieuws te melden?

Mijn collega's kunnen hier helaas niks extra's in betekenen.  Is er ook een alternatieve aanbieder daar? Want ik kan me voorstellen dat je hier niet langer op wilt blijven wachten.

 

Beste, maar wat gebeurt er dan met ticket OIR202206026115?

Komt er dan helemaal geen signaal bij KPN netwerk vandaan of is de communicatie met jullie neven bedrijf zo moeilijk dat zelfs een uitstaande ticket niet vervolgd kan worden? 

Het gaat me nu dus gewoon om een verklaring waarom er na vier weken taal noch teken wordt gegeven. 

Ik zal mijn collega nog eens aan het jasje trekken. Helaas hebben wij, zoals je zelf helaas ook ervaren hebt, geen invloed op de response tijd.Â