Beantwoord

Nieuw Contract, ziggo niet opgezegd.

  • 9 July 2021
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb op 25 mei een nieuw contract voor Internet bij u afgesloten bij KPN

 

De Collega van de Klantenservice zou mijn huidige Contract bij Ziggo Opzeggen.

 

Nu kreeg ik Vanmorgen een Factuur van Ziggo binnen voor het Abonnement voor de maan Juli.

 

Ik heb vanmorgen Direct gebeld en Toen Bleek dat Uw Collega Mijn Abonnement bij Ziggo Helemaal Niet heft opgezegd.

 

Nu zit ik voor de Maand JULI met Dubbele Kosten van € 73,00 opgescheept!

 

Mijn Vraag is  ..... Wie gaat dit betalen!

 

Wil anders van mijn Contract met KPN af!

 

W.A. Bakker

 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 July 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

@I-Secure Het is onverstandig om uw prive gegevens ( klantnummer, mobiel nummer) op een open forum te plaatsen. dit kunt u tot 30 minuten na plaatsing van het bericht verwijderen met de 3 groene streepjes  (bewerk)aan de rechterkant !

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @I-Secure, welkom! Wat vervelend dat de Overstapservice niet goed gegaan is. Ik snap heel goed dat je baalt van de dubbele abonnementskosten. Logisch ook dat je hierover navraag doet. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Denise goedemiddag, 

 

Mijn klantnummer is ****.

 

Zou graag willen weten hoe KPN mij zou willen compenseren.

 

Groet Wim Bakker 

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je op 25 mei een bestelling hebt geplaatst. In de bevestiging staat dat je gebruik maakt van de overstapservice:

U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij Ziggo. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.

Op 4 juni heb je van ons een e-mail ontvangen met de vraag of je ons wilt bellen. In deze e-mail staat het volgende:

U hebt een abonnement aangevraagd met de Overstapservice van KPN. Dat betekent dat wij uw abonnement opzeggen bij uw huidige internetaanbieder. Hiervoor hebben wij extra gegevens van u nodig. We hebben u een aantal keer gebeld, maar niet bereikt.

Helaas hebben we mijn collega's van de Back Office geen contact met je kunnen leggen. Om die reden is de overstapservice niet gelukt. We hebben je hierover op 8 juni per e-mail geïnformeerd. Het advies was toen om jouw abonnement bij Ziggo zelf op te zeggen om dubbele kosten te voorkomen.

Volgens mij is er die dag toch nog telefonisch contact geweest, want de bestelling van 25 mei is die dag geannuleerd. Tevens is er een nieuwe bestelling geplaatst, ook weer met overstapservice. Ik zie hierna echter geen nieuwe verzoeken tot extra informatie, wat de indruk wekt dat de informatie correct was en de overstapservice gewoon door gaat.

Voor zover ik kan zien, hadden wij het Ziggo abonnement dus gewoon op moeten zeggen. Mijn advies is daarom het volgende: Stuur een e-mail met jouw KPN klantnummer, uitleg én bewijs (facturen en opzegbevestiging) naar correctie-overstap@kpn.com. Mijn collega's zullen dit dan verder oppakken.

Denise gdm, 

 

ik heb mijn forumprofiel ingevuld met de door jou aangegeven informatie hoor.

 

Ik heb trouwens mijn klacht mbt de dubbele rekening ivm de overstap service naar correctie-overstap@kpn com gestuurd maar hier nog niets over teruggehoord.

 

Hoor graag van je.

 

Groet Wim Bakker 

Reputatie 7
Badge +17

Wanneer heb je de e-mail verstuurd? Je zou namelijk wel binnen 10 werkdagen een reactie mogen verwachten.

21 juli

Reputatie 7
Badge +17

21 juli

In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Ik verwacht dat je voor 4 augustus wel een reactie krijgt.