Beantwoord

Nieuw glasvezelkastje

  • 12 June 2021
  • 4 reacties
  • 1301 keer bekeken

Hoi,

 

Wij zijn aan het verbouwen en op tijdens het slopen van de muur en vloer is ons glasvezelkastje kapot gegaan. We hebben even navraag gedaan bij iemand uit de straat die in de glasvezel zit of we dit zelf kunnen fixen. maar hij raadde ons aan om het via KPN te regelen (wij hebben tv en internet bij jullie) . Aangezien deze gelinkt zijn aan postcode en huisnummer enzo. 

 

Hoe kunnen wij zo'n kastje bestellen en weer opnieuw laten installeren en inmeten zodat we, als de verbouwing klaar is, weer gewoon gebruik kunnen maken van KPN.

 

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

 

vNuland

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 June 2021, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Welkom op het forum! :bouquet:

Het beste kun je contact opnemen met mijnaansluiting.nl.

In dit geval zal een moderator even wat in gang moeten zeggen, Mijn Aansluiting is om een puntaan te laten leggen, verplaatsen of verwijderen, dit valt onder storing en kan prima hier of via de klantenservice op 0800-0402 of de chat net naar gelang hoeveel haast er bij gemoeid is.

Reputatie 7
Badge +24

@vNuland Dit hoort zeker bij ons als je aansluiting al actief is bij ons. Is het al gelukt via 0800 0402?

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Betreft het enkel het NT of echt het hele apparaat waarin de glasvezel weggewerkt zit (de FTU)?

 

Als het enkel het NT is die kapot is gegaan dan is het makkelijk op te lossen, als de FTU beschadigd is dan is het een ander verhaal. In beide gevallen zal er sowieso een monteur van KPN aangestuurd moeten worden, indien nodig plaatst deze een nieuw NT, anders zal deze monteur KPN NetwerkNL moeten inschakelen voor herstel.

 

Omdat dit door verbouwingswerkzaamheden kapot is gegaan bestaat de kans dat er kosten in rekening gebracht worden voor het herstel, zoals ik het nu lees is dit door eigen toedoen.