Beantwoord

Nieuw modem met nieuw WiFi netwerk, 1 pc ziet alleen oude netwerk. Rest van de apparaten werken goed.

  • 21 August 2021
  • 5 reacties
  • 252 keer bekeken

Gisteren is bij mij ook de oude modem vervangen  voor een nieuwe V10. De monteur heeft hierbij het netwerk van deze nieuwe modem ingesteld. Ook ik heb hetzelfde probleem. Alle apperatuur telefoon, tablet en één computer over gezet zonder plroblemen naar het nieuwe netwerk met de nieuwe wireless key.

Maar de tweede computer vind alleen het oude netwerk. Daar op ingelogd heb ik wel internet, maar kan deze computer niet de cloudopslag communiceren met tablet en mobiel.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 August 2021, 10:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Els60, welkom op ons forum!
Dat is merkwaardig!
Gebruik je toevallig nog iets van een wifiversterker of iets? Misschien dat die de oude naam nog heeft.
Anders dan dat zou ik het ook niet zo snel weten, kun je op de computer het oude netwerk anders vergeten en opnieuw instellen?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een eigen 2de router ofzo?

Beste @Thomas,

Ik heb 2 WiFi versterkers, maar die zijn gekoppeld aan de interactive tv'-kastjes. en deze doen het goed.

 

Beste @Nick83,

Ik heb geen eigen 2e router, maar een nieuwe modem gekregen waarvan de monteur de gegevens heeft ingevoerd.

Daarom vind ik het vreemd dat het oude netwerk nog te zien is.

Reputatie 7
Badge +20

 @Els60 en als je de wifiversterkers uitzet, zie je dan het oude netwerk ook nog? Als je het oude netwerk dan niet meer ziet kan het een eind helpen je wifiversterkers te resetten en opnieuw in te stellen.
Als je het oude netwerk dan nog steeds ziet weet ik het zo snel ook niet precies.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!