Vraag

Nieuw modem 's ochtends geen wifi

  • 9 August 2020
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik ben een telfort klant.. bijna nooit problemen.. nu moet het over naar kpn.. en plots Smorgens geen verbinding met WiFi.. moet naar nw modern.. oude gaf problemen zei men.. maar mijn bereik van wifi is echt k.u.t.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @williamW, dat is inderdaad ‘k.u.t.’.…

Welke modem heb je?

Helpt het wanneer je de modem een reset geeft? (let op, alles gaat dan terug naar fabrieksinstellingen, zo ook het wachtwoord van de modem)

Vul anders alvast je forumprofiel in voor de KPN moderators, dit is alleen voor jou en KPN zichtbaar. 

Ik heb ssid en ww aangepast op de Router en die wordt tijdelijk opgeslagen.  Zodra ik de Router eens uit zet.. dan is ie al op fabriek instellingen terug.. vreemd..

En Bereik van de Router is gewoon slecht

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @williamW, probeer online (inloggen op de webomgeving van je modem) eens de modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 
 

*Heb je wifi repeaters en of ontvangers er tussen zitten trouwens?
 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @williamW, door de drukte zijn we minder snel met reageren dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Niet fijn dat jouw WiFi verbinding het niet altijd even goed doet. Goed dat je het aankaart!

Ik zie dat je gelukkig al op weg geholpen bent. Ben je verder gekomen met de tips van Anneke-Anna? Ik lees dat je een Telfort klant bent. We zitten in de samengang met Telfort, maar het is nog niet zo ver. Op dit moment zijn de Telfort Thuis abonnementen nog van Telfort. In de loop van dit jaar zullen alle abonnementen over gaan naar KPN, en voor die tijd ontvang je daarover eerst meer informatie. 

Heb je zelf onlangs een abonnement aangevraagd en de overstap gemaakt naar KPN, of heb je nog jouw Telfort abonnement? Als je nog hetzelfde Telfort Thuis abonnement hebt, dan ben je van harte welkom op het Telfort Forum en wordt je daar verder geholpen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Vreemd want ik heb gewoon een kpn id inlog..

De overstap is vanuit telfort geregeld..

 

Ik ben er achter dat ik de modem anders om tegen de muur moet plaatsen..

 

Mvg William 

Reputatie 7
Badge +19

@williamW Alleen als je zelf al een overstap naar KPN hebt gemaakt, heb je nu al een KPN thuis abonnement. Als je niets verandert hebt, dan heb je nog een Telfort Thuis abonnement. Ik lees dat je al een KPN ID hebt, wat voor abonnement zie je daarin staan als je inlogt? En ik begrijp dat je het modem anders geplaatst hebt, hoe gaat het nu met de verbinding?