Nieuwe aansluiting op internet, telefonie en tv

  • 7 December 2020
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge

In verband met een verhuizing ( klein zakelijk) van Eindhoven naar Nuenen, heb ik eind oktober een nieuwe internetaansluiting aangevraagd, de opzegging vanĀ  aansluiting in het oude pand heb ik zelf geregeld om te voorkomen dat we nergens meer internet zouden hebben.

Eind november hebben we keurig de modem, de super wifi etc. binnengekregen . Op 2 december was de monteur er zoals afgesproken maar hij constateerde dat er geen signaal ( glasvezel ) was doorgezet. Hij richtte alles keurig in voor het geval dat het signaal binnen een paar dagen zou doorkomen. Vorige week heb ik diverse keren contact met de kleinzakeliijke klantenservice gehad en werd ik gebeld voor een afspraak op 7 december ( vandaagĀ  dus)! Vandaag was er weer een monteur in het pand, maar ook hij kreeg naar een paar telefoontjes te horen dat het administratief goed was doorgezet maar helaas technisch niet. Na 2 uur bellen en wachten op instructies van RTR is hij onverrichter dingen weer vertrokken. Wij moeten zakelijk a.s. woensdag verhuizen met alle apparatuurĀ  en hebben het internet dringend nodig voor onze zaak. KPN kan niet vertellen wanneer wij signaal zullen hebben. Even ter verduidelijking het glasvezelnetwerk ligt er gewoon. Wie weet wat nu te doen, want alle telefoontjes helpen niets.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Een medewerker gaat dit oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.Ā 

Badge

Een medewerker gaat dit oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.Ā 

Er hebben al 4 medewerkers alle gegevens opgenomen maar helaas zonder enig resultaat

Ā 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Sabine17. Als je verhuist en nieuwe apparatuur op het nieuwe adres hebt wil je dat natuurlijk ook kunnen gebruiken! Of we er iets aan kunnen doen durf ik nog niet te zeggen, maar we kunnen op z'n minst kijken wat we kunnen doen toch?Ā :slight_smile: Ā Als je daarvoor je forumprofiel volledig invult zoals Joep al zei en daarna hieronder een seintje geeft, kunnen we voor je kijken.

Badge

Ik heb het ingevuld maar hoorde vanochtend dat DTS het in behandeling heeft!

Ā 

Mvg,

SabineĀ 

Ā 

Ā 

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens Sabine, ik zie dat jouw bestelling inderdaad nog in behandeling is. Ook zie ik dat je er tussen jouw laatste bericht en dit bericht van mij contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is er zo te zien een verzoek naar de monteursplanning gestuurd. Meer informatie dan dat hebben wij op dit moment ook niet over de bestelling, hopelijk wordt er snel meer duidelijk nadat er een afspraak is gemaakt.

Reputatie 7

Zo te zien is het inmiddels gelukt om een afspraak voor een monteur te maken, die staat voor de 17e ingepland. Daarmee zal de order doorlopen en zal de verbinding gaan werken.