Beantwoord

Nieuwe aansluiting via mijnaansluiting.nl

  • 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Beste KPN, ik heb een week geleden via mijnaansluiting.nl een aanvraag ingediend voor een nieuwe media aansluiting voor een nieuwbouwhuis. Van Ziggo binnen 24 uur een offerte maar die bieden alleen ziggo producten. Van KPN nog niets gehoord. Wilt u geen nieuwe klanten in de straat waar ik ga wonen? Het aanvraagnummer is 1000971658 .

Mvg

Thomas

icon

Beste antwoord door Marcia_ 7 november 2019, 16:16

Ha @ThomasRK, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Wij (KPN provider) hebben geen inzicht in wat KPN NetwerkNL (KPN netwerk) doet of niet. Zij communiceren alleen met de klant, dus ook als zou ik contact met ze opnemen, kom ik nog niet verder ben ik bang. Als jij contact met ze opneemt, zouden ze je van meer informatie moeten kunnen voorzien. Mocht je eenmaal klant zijn/worden bij KPN, dan staan we paraat voor het beantwoorden van al je vragen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

moet je hiervoor niet bij kpn-netwerk zijn voorheen reggefiber

https://www.kpnnetwerk.nl/?sc_camp=5814C19F0A7F482BA2CDD38BEC7762B6&gclid=Cj0KCQiA-4nuBRCnARIsAHwyuPpWKzS6pDbFauFj3Al0a3AEzZhrohmBoelJsDPlsalQHuf_VstgOWgaAkcMEALw_wcB

Bedankt Peter, ik ga er van uit dat er een KPN’r in het forum zit die het anders aan KPN netwerk kan vragen. Op de website van netwerk werd ik niet wijzer.

 

Bedankt Peter, ik ga er van uit dat er een KPN’r in het forum zit die het anders aan KPN netwerk kan vragen. Op de website van netwerk werd ik niet wijzer.

 


Hallo@ThomasRK ,@Ward_ is een KPN-medewerker die je misschien verder kan en wil helpen, wacht zijn reactie s.v.p. af.

Reputatie 7
Badge +28

Ha @ThomasRK, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Wij (KPN provider) hebben geen inzicht in wat KPN NetwerkNL (KPN netwerk) doet of niet. Zij communiceren alleen met de klant, dus ook als zou ik contact met ze opnemen, kom ik nog niet verder ben ik bang. Als jij contact met ze opneemt, zouden ze je van meer informatie moeten kunnen voorzien. Mocht je eenmaal klant zijn/worden bij KPN, dan staan we paraat voor het beantwoorden van al je vragen. 

Beste Marcia, bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal ze eens benaderen.

Groet

Thomas

Reageer