Beantwoord

Nieuwe factuur klopt niet

  • 25 March 2020
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Hallo

Ik heb een four factuur gekregen. 

Deze bedrag is €45!!

Ik heb een nieuwe contract en moet ik elke maand allen €19,50 betalen! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 March 2020, 20:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Hassandrisspour en welkom op het forum! Als dit om de eerste factuur na het ingaan van je nieuwe contract gaat wijkt deze altijd af van het standaard maandbedrag. In veel gevallen worden namelijk twee periodes in rekening gebracht (de periode waarin de diensten in zijn gegaan tot het factuurmoment en de maand die je altijd vooruitbetaalt). Op de tweede pagina van de factuur kun je de samenstelling van de kosten vinden en de bijbehorende periodes, daarnaast staat op deze pagina nog wat extra uitleg over de opbouw van je factuur. :slight_smile: Is de factuur hiermee duidelijk en klopt hij ook? Ik hoor het graag! 

Reageer