Beantwoord

Nieuwe klant, gaat de afspraak met de monteur door?

  • 28 March 2020
  • 17 reacties
  • 139 keer bekeken

Badge

Hallo, wij zijn nieuwe klant geworden en wanneer het gied is komt er 9 april een monteur om de boel aan te sluiten. Wij vragen ons echter af of dit allemaal nog wel doorgaat in deze gekke tijd.

 

icon

Beste antwoord door Herald1965 3 April 2020, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat het allemaal anders loopt. Het aansluiten is niet zo moeilijk. Daar helpen we u hier wel mee tzt.  Ervan uitgaande dat er niets in de centrale gedaan hoeft te worden.

Badge

De installatiepakketten worden nog wel verstuurd?

Badge +19

Zover ik weet wel. Als u 5 april nog niets heeft wordt het zaak om dat hier even te melden. Heeft u glasvezel of een koper aansluiting?

Badge

Glasvezel, de afspraak met de monteur staat op 9 april.

Badge +19

Oeps dan ligt het iets anders ben ik bang. Een monteur moet  het glasvezelkastje installeren.  Een medewerker gaat dit oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van het eerste bericht maar het is druk.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag

 

Badge

Ga ik doen, bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +24

Hi Herald, welkom op het forum en bedankt voor je gegevens. 

De monteur staat gewoon ingepland. 9 april tussen 15 en 17 uur. Deze afspraak zal ook doorgaan wanneer je niets van ons hoor, een ziektegeval kan nog het feestje verpesten maar voor nu ga ik daar niet vanuit. :) 

Dank @Joep1965 voor je heldere uitleg hier. 

Badge

Hoi Alex, bedankt voor je bericht en we gaan er dan vanuit dat de monteur komt en wij het installatiepakket ook geleverd krijgen komende week. 

Joep ook bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, je weet me te vinden hier mocht het nodig zijn. 

Badge

Goedenavond, kan iemand voor mij nakijken of ik het installatiepakket wel/niet ga ontvangen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Herald, ik heb op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo is. Het pakket ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voor de aansluitdatum, in jouw geval de datum van de afspraak met de monteur. 

Badge

Hoi Alex, de aansluitdatum is 9-4 en ook online.nl zal op 9-4 de boel op zwart zetten. Met andere woorden, je zou dus uiterlijk 6-4 het pakket moeten leveren om op 9-4 de boel aan te sluiten. 6-4 komt er geen post bij ons? Ik zou dus eigenlijk graag deze week het pakket willen ontvangen maar niemand weet of dat daadwerkelijk gaat gebeuren? De monteur is dan ook nog de vraag? Als ik de spullen heb zou ik het evt. Zelf kunnen aansluiten. Pfff dat wordt online.nl bellen of ze willen verlengen ben ik bang. Is er niet iemand die concreet iets kan toezeggen?

Reputatie 7
Badge +24

Het pakket wordt uiterlijk op 6-4 bezorgd, wanneer dat niet kan zat dit eerder zijn. De monteur staat ook nog steeds netjes ingepland, zoals ik hiervoor al aangaf. 

Is er niet iemand die concreet iets kan toezeggen?

Hoeveel concreter wil je het hebben? De afspraak is ingepland, het pakket wordt ook opgestuurd. Dat een monteur wegens ziekte niet uit zal vallen kan ik niet concreet zeggen, niemand denk ik in deze bijzondere tijden. Ga er gewoon vanuit dat dat je verbinding op tijd zal worden geleverd, meer informatie dan dit heb ik niet. 

Badge

Hoi Alex,

Prima, dank je voor het duidelijke bericht.

We laten het op ons afkomen en gaan er dus vanuit dat alles op tijd is en ook kan worden aangesloten.

Je begrijpt dat je in deze tijd echt niet zonder internet of televisie kan dus liet mij een beetjd gaan, sorry.

Fijne avond.

Gr. Herald

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is geen enkel probleem. Ook een fijne avond gewenst. 

Badge

Hoi Alex, zojuist het installatiepakket ontvangen:thumbsup:

Ook bericht gehad dat monteur gewoon komt installeren op 9 april.

Nogmaals bedankt voir je info en geduld :wink:

Fijn weekend en blijf gezond!

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn! Mooi op tijd. Ik ga er ook vanuit dat alles nu soepeltjes zal verlopen. Geen dank nodig, graag gedaan. :wink: