Beantwoord

Nieuwe modem i.p.v. V9

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 240 keer bekeken

hallo,

Ik heb toen we kpn afsloten de V9 gekregen omdat de v10a destijds niet voorradig was. Graag zou ik de nieuwste willen ontvangen. Ik weet niet of er al een nieuwere en verbeterde versie is. Ons internet is erg traag en hapert regelmatig.

 

mvg Roedavkay

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 6 February 2020, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Experoaboxen worden alleen omgeruild als ie het niet meer doet. De v9 is op zich een prima modem. Kan je wat meer info geven over de problemen die je ervaart?

De V10A moet je niet willen. Lees het forum er maar eens op na. Veel problemen.

Reputatie 7
Badge +6

De v10a is na de december firmware update prima. En een stuk beter WiFi dan de v9 welke alleen 2.4ghz ondersteunt. Daarnaast heeft de v10a een beter bereik. 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Roedavkay. Zoals Joep al aangeeft ruilen we het modem alleen om als ‘ie defect is (of heel erg verouderd). De V9 zou in principe prima moeten kunnen werken. Als het internet traag is, of hapert, bedoel je dan specifiek de WiFi? Zo ja, probeer dan eens de Wifi manager. Als daaruit blijkt dat er iets niet correct werkt, of dat de WiFi te langzaam is, dan wordt daar ook een oplossing voor geboden (in de vorm van versterkers of een monteur bijvoorbeeld). Ik hoor het graag indien er nog vragen zijn.