Beantwoord

nieuwe router

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Abonnement omgezet van Telfort naar KPN abonnement. Al tijdje problemen met de de stabiliteit van wifi en TV. De omzetting was ik in de veronderstelling ook nieuwe apparatuur als nieuwe router en tv ontvanger te krijgen. Niets is minder waar. Hoe zorg ik dat ik nieuwe apparatuur ontvang?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 January 2021, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Alles wat goed is wordt niet vervangen. waarom zouden ze? Tegen welke problemen loop je? Welk modem heb je nu?

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u het over de automatische overgang die KPN heeft gedaan met alle Telfort abonnementen of heeft u een nieuw KPN Hussel abonnement afgenomen?

Ik heb mijn Telfort abonnement omgezet naar een nieuw KPN Hussel abonnement. 

Badge +19

Welk modem heb je nu?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Stefan27, bij een wijziging van abonnement is niet altijd nodig om apparatuur te vervangen, echter maak ik uit jouw bericht op dat je internet en tv niet helemaal naar wens werken en dat moet uiteraard wel even onderzocht worden!

Zou je kunnen uitleggen welke problemen je precies ervaart met de stabiliteit? Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!