Vraag

Nieuwsbrief KPNNetwerk is een lachertje

  • 7 April 2021
  • 2 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Het is niet verwonderlijk dat je geen nieuwtjes krijgt als je aangesloten bent op de nieuwsbrief van kpnnetwerk. Die nieuwsbrief is een lachertje. Ik heb me aangemeld op 20 oktober 2020 toen de eerste aankondiging kwam dat er glasvezel werd aangelegd in mijn huis. Ik heb er welgeteld één bericht in gehad.

Als je eens goed gaat kijken op die bladzijde van kpnnetwerk valt het mij op dat kpnnetwerk zo langzamerhand in héél véél plaatsen aan het wroeten is om glasvezel aan te leggen en dan is het niet verwonderlijk dat ze daarom het overzicht zijn verloren.

Op 20 april 2021 zijn we nu dus al een half jaar verder…… Ja, GensNet geduld is een schone zaak. Als die glasvezel ook zo snel is, zie ik daar maar vanaf en blijf maar mooi bij de stabiele en vertrouwde koperdraad. De aanleg van glasvezel in je huis verplicht je namelijk tot niets. Ik weet dan wat ik heb en niet waar ik weer vertrouwen in moet krijgen. Want als je hier gaat lezen hoeveel problemen er zijn met glasvezel zet je dat aan het denken of glasvezel wel de “hemel op aarde is” zoals de kpn hun klanten wijsmaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @gensnet! Ik gok zo dat je er ook niet blij mee zou zijn als je elke week een nieuwsbrief krijgt met… geen nieuws :wink:. KPN NetwerkNL is een onderdeel van KPN, maar wel onafhankelijk; je bericht over de nieuwsbrief die zij (niet) sturen kun je daarom ook het beste bij hen voorleggen: misschien kunnen ze het gebruiken om hun dienstverlening te verbeteren en je een update geven over de aanleg van Glasvezel. 

Als je eens goed gaat kijken op die bladzijde van kpnnetwerk valt het mij op dat kpnnetwerk zo langzamerhand in héél véél plaatsen aan het wroeten is om glasvezel aan te leggen en dan is het niet verwonderlijk dat ze daarom het overzicht zijn verloren.

Ik heb nog eens op hun website gekeken: ik zie dat ze tegenwoordig ook livestreams aanbieden met glasvezel updates, denk dat ze oprecht wel goed voor de bril hebben waarmee ze bezig zijn, alleen gaat het niet altijd in het gewenste tempo of altijd goed; daar zijn inderdaad genoeg topics over te vinden. Gelukkig gaat het vaak (!) wel heel goed en lees je daar bijna niets over: want zo hoort het ook te gaan, toch?

Reputatie 5
Badge +1

Hi @gensnet! Ik gok zo dat je er ook niet blij mee zou zijn als je elke week een nieuwsbrief krijgt met… geen nieuws :wink:. KPN NetwerkNL is een onderdeel van KPN, maar wel onafhankelijk; je bericht over de nieuwsbrief die zij (niet) sturen kun je daarom ook het beste bij hen voorleggen: misschien kunnen ze het gebruiken om hun dienstverlening te verbeteren en je een update geven over de aanleg van Glasvezel. 

Als je eens goed gaat kijken op die bladzijde van kpnnetwerk valt het mij op dat kpnnetwerk zo langzamerhand in héél véél plaatsen aan het wroeten is om glasvezel aan te leggen en dan is het niet verwonderlijk dat ze daarom het overzicht zijn verloren.

Ik heb nog eens op hun website gekeken: ik zie dat ze tegenwoordig ook livestreams aanbieden met glasvezel updates, denk dat ze oprecht wel goed voor de bril hebben waarmee ze bezig zijn, alleen gaat het niet altijd in het gewenste tempo of altijd goed; daar zijn inderdaad genoeg topics over te vinden. Gelukkig gaat het vaak (!) wel heel goed en lees je daar bijna niets over: want zo hoort het ook te gaan, toch?

 > Ik gok zo dat je er ook niet blij mee zou zijn als je elke week een nieuwsbrief krijgt met… geen nieuws :wink:

Dan ga je aan de essentie van een nieuwsbrief voorbij. Wanneer dat zo zou zijn heeft een nieuwsbrief toch geen enkel nut. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat kpnnetwerk niets te melden heeft. Ze zijn in een heleboel plaatsen in Nederland aan het wroeten met glasvezel en daar zou dan niets over te melden zijn? Droom dan maar lekker verder…….

> alleen gaat het niet altijd in het gewenste tempo of altijd goed; daar zijn inderdaad
> genoeg topics over te vinden.

Dàt het niet goed gaat heb ik van mijn oudste nichtje gehoord en dat is dus echt de eerste keer dat ik dat gehoord heb dat het ook wel eens fout kan gaan. Maar die keren dat het wel goed hebben de overhand…...

Alleen bij de vriendin ging het “snel". Na anderhalve maand kon ze daadwerkelijk van glasvezel gebruik maken. Maar dat is nu een hoge uitzondering, want een goede kennis heeft vier en halve maand moeten wachten tot ze gebruik van glasvezel kon maken terwijl de buren maar “amper” een maand hebben gewacht. Zelf wacht ik nu al meer dan drie maanden op de plaatsing van de glasvezel in huis. De afspraak is nu op 19 april 2021 daarvoor gemaakt. Er zit dus nu “schot” in de zaak……

Dan is het nog weer wachten tot ik daadwerkelijk aangesloten wordt. Wat voor provider ik dan neem is kpn bekend…...