Beantwoord

Nieuwsgroep error

  • 13 February 2019
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Beste,

Sinds een aantal jaar geen gebruik meer gemaakt van Spotnet. Echter nu ben ik op zoek naar iets echter krijgt mijn spotnet geen verbinding meer met de textnews.kpn.nl of de news.kpn.nl op alle mogelijke voor gedefinieerde poorten (119, 563, 80 en 443), telnet commando geeft ook een connectie error. Als abbo heb ik KPN glasvezel.

Is er in de tussentijd iets veranderd?

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Michel198646 15 February 2019, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Michel, welkom hier. Zover ik weet is er bij ons niets veranderd. Poort 119 is juist en ook news.kpn.nl of textnews.kpn.nl. Ben je wel verbonden met het KPN netwerk als je dit probeert te doen? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van de gegevens bij je instellingen?
Badge +12
Gebruik je wellicht KPN Velig? Die twee gaan namelijk niet samen.
@Alex_P & @Edwin_Merks

Ik heb zojuist Spotify opnieuw geïnstalleerd en nu doet die het wel. Apart maar het is iig opgelost. Bedankt voor jullie snelle reacties !
spotify, spotnet, nieuwsgroep (usenet)
Worden hier wat termen door elkaar gehaald ?
Bedoelde Spotnet uiteraard 😉
Reputatie 7
Badge +24
@Alex_P & @Edwin_Merks

Ik heb zojuist Spotify opnieuw geïnstalleerd en nu doet die het wel. Apart maar het is iig opgelost. Bedankt voor jullie snelle reacties !


Apart inderdaad, maar wel fijn om te lezen dat alles weer goed werkt. 🙂 Graag gedaan uiteraard.