Vraag

nog geen bevestiging ontvangen bij verlenging abonnement

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Beste, 
Ik heb afgelopen maandag (12-10) mijn contract voor tv en internet verlengd maar nog geen bevestiging ontvangen van verlenging en wanneer de apparatuur geleverd wordt. 
Kunnen jullie mij hiermee verder helpen? 
Zo nee, hoe kan ik het beste in contact komen met je juiste persoon? 

Met vriendelijke groet, 
Menno van Rodijnen


 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @mvrodijnen, welkom op het KPN Forum! Een verlenging daar worden we blij van. :smiley: Minder leuk dat de bevestiging op zich laat wachten. Is deze inmiddels al binnen gekomen? Als je je gegevens invult in je profiel dan kan ik met je mee kijken. Geef dan wel even een seintje als je dat gedaan hebt. Mocht je de voorkeur hebben voor direct contact dan kun je ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer