Vraag

Nog niet aangesloten

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Het is te bizar voor woorden. Diverse telefoontjes met mijn mobiele nummer gepleegd. Steeds hetzelfde antwoord we zullen een ticket aanmaken voor de installatie van uw internet en telefoon. U wordt spoedig terug gebeld. Let wel dit speelt al vanaf 3 jullie en er gebeurd niets. Al 40 jaar kpn gebruiker en klant. Meerdere toezeggingen (reeds bij bestelling van het product) gedaan 16 juli komen ze het bij U aansluiten. Hier speciaal een vrije dag voor genomen.  Wél als het donderdag a.s. NIET gerealiseerd wordt verdwijn ik volledig als klant.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nico De Zwerver ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Nico, welkom op het forum. 

Dit gaat niet helemaal goed, als ik het zo lees. 

Ik kijk graag voor je na wat hier precies aan de hand is. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Nico, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.