Beantwoord

nog niet geactiveerd

  • 10 April 2020
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Deze week hebben we het hele pakket binnen gekregen en gewacht tot het door kpn geactiveerd werd. Dit zou gister gebeuren tussen 14.00 en 20.00. Gisteravond gebeld met klantenservice en die gaven aan dat door andere werkzaamheden dit niet lukte en dat het de volgende dag zou gebeuren. Dit is tot op heden nog niet gedaan en word nu toch wel een beetje flauw. We hebben voor kpn gekozen omdat we er goede verhalen over hebben gehoord. Maar begin nu toch te twijfelen. Nog meer mensen last van gehad?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 April 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Nee ík tenminste niet.

Reputatie 7
Badge +28

Het uitstel met één dag is toch eerder uitzondering dan regel. Hebben jullie dus net weer….:cry:

Hopelijk komt vandaag alles toch nog goed. 

Reputatie 7

Hallo @Mms94, welkom op het KPN forum. Ai, dat is geen lekker begin zeg! Ik kijk graag even mee op je profiel wat er misgaat. Want zoals Noordzee al aangeeft, dat is een uitzondering dan regel (gelukkig). Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen? Laat je hier een reactie achter als dat is gedaan? :) 

Gegevens zijn ingevuld. Hoop dat het voldoende is. 

Hoi @Mms94 . Zo te zien heb je ook telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice.

Door een storing kan ik helaas niet het exacte gespreklog inzien maar ik zie wel dat de collega de storing aan de techneuten heeft doorgegeven. Helaas zit er nu weinig anders op dan afwachten.

Heb je ook een mobiel nummer bij KPN?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.