Vraag

nog niet geen internet huis

  • 12 March 2020
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Goedemorgen 

Ik vind dit erg vervelend  dat ik zo lang moet wachten  op mee internet  aansluiting.

Volgens  u monteur  zal het gisterengeregeld  worden.

Als het nog lang gaat duren wil ik deze abonnement  opzeggen.

Gr habib ochan


4 reacties

Jh

Reputatie 7

Hallo @Hochan, welkom op het KPN forum. Hé bah, wat vervelend dat je nog zit te wachten op een werkende aansluiting.  Dat moeten we dan snel realiseren. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe / wat / waar en waarom? Daarvoor heb ik wat meer informatie van je nodig. Je zou gisteren aangesloten worden door de kpn monteur? Deze is bij jou thuis geweest? 

Ik kijk graag met je mee. Dan is het verstandig om in je forumprofiel je gegevens achter te laten. Ik hoor graag van je :)  

Reputatie 7
Badge +17

@Hochan  Heb je nog behoefte aan hulp van een van ons? Helaas kunnen we je op dit moment nog niet verder helpen, omdat er nog geen gegevens zijn ingevuld in je profiel .:sweat_smile:  

Reputatie 7
Badge +17

@Hochan We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden!

Reageer