Nog steeds geen dubbele data en 5 euro korting na een hele hoop energie

  • 24 June 2019
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Lieve KPN,
wanneer gaan jullie mij nu is helpen. Ik ben echt heeeeeeeeel erg teleurgesteld in jullie. Wij hebben nu al zoveel tijd en energie gestopt in dit probleem en er worden steeds dingen belooft die vervolgens niet werkelijkheid worden.
Ik heb een tijdje geleden een telefoon gekocht bij mediamarkt met een abonnement van jullie. Wij hebben thuis telfort bellen internet televisie en voor de televisies op de slaapkamer digitenne van KPN. Wij hebben recht op 5 euro korting van mijn abonnement en verdubbeling van data. Dit was dus niet zo. Gebeld naar KPN die mij vertelde dat ze me gingen aanmelden voor die voordelen.... binnen enkele minuten zou ik een sms ontvangen. Na 24 uur afwachten.... geen sms. Toen weer gebeld met hetzelfde liedje en nu zou ik dit weer binnen enkele minuten krijgen. Nee dus. Weer gebeld na 1 uur en toen werd mij verteld dat het anders zat en ik naar telfort moest bellen om dat te regelen. Dus wij dat gedaan. 15 minuten in de wacht gestaan met de mededeling dat we bij KPN moesten zijn. We waren zo geirriteerd want we wachten een lange tijd en dan word het afschuifspelletje gedaan. Maarja wij toch naar weer KPN gebeld. Weer moesten we telfort bellen, weer telfort gebeld en telfort zei toen dat we het dan zelf moesten doen via de KPN site. Ik heb dat gedaan. ik wacht nu al een enige tijd en er is nog geen bericht, of verandering.

Ik hoop dat er een oplossing komt!
want na een hoop bellen proberen we het maar op deze manier.
Alvast bij voorbaat dank.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Melanie567. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen verdubbeling van data en €5,- korting ontvangt. Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik ga je verder helpen zal het voor je uitzoeken. Om dit te kunnen doen heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer