Geachte,
Vd week contact gehad met de klantenservice. Door een fout van KPN zitten wij nu zonder tv en internet. Jammer dat KPN niet de moeite neemt om eerder het pakket op te sturen na jullie fout.
Echter heeft jullie medewerker beloofd dat wij (vandaag) Dinsdag 9 augustus een noodpakket in huis zouden hebben. Echter hebben wij niets ontvangen.
Mijn ervaring met KPN gaat goed. Mobiel abonnement aanvraag, niet zoals het afgesproken was.
TV en Internet aanvraag, niet zoals het beloofd is en vervolgens geen moeite nemen voor een compensatie of zorgen dat wij weer snel internet en tv hebben. Nu zitten wij onze vakantie zonder tv en internet.
Vervolgens wordt er een noodpakket beloofd, ook deze afspraak en belofte kan niet worden nageleefd.
Als ik vervolgens bel over het noodpakket krijg ik alleen maar een ongehoord antwoord en een behoorlijk bijdehante medewerker.
Ik weet niet meer wat te doen nu.
Groet,
Michael