Vraag

Noodpakket

  • 9 August 2022
  • 5 reacties
  • 1995 keer bekeken

Geachte,

Vd week contact gehad met de klantenservice. Door een fout van KPN zitten wij nu zonder tv en internet. Jammer dat KPN niet de moeite neemt om eerder het pakket op te sturen na jullie fout.

Echter heeft jullie medewerker beloofd dat wij (vandaag) Dinsdag 9 augustus een noodpakket in huis zouden hebben. Echter hebben wij niets ontvangen.

Mijn ervaring met KPN gaat goed. Mobiel abonnement aanvraag, niet zoals het afgesproken was.

TV en Internet aanvraag, niet zoals het beloofd is en vervolgens geen moeite nemen voor een compensatie of zorgen dat wij weer snel internet en tv hebben. Nu zitten wij onze vakantie zonder tv en internet.

Vervolgens wordt er een noodpakket beloofd, ook deze afspraak en belofte kan niet worden nageleefd.

Als ik vervolgens bel over het noodpakket krijg ik alleen maar een ongehoord antwoord en een behoorlijk bijdehante medewerker.

Ik weet niet meer wat te doen nu.

Groet,

Michael


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Michael.E Hoi Michael, welkom op ons forum.

Wat rot dat 't allemaal zo stroef verloopt met jouw internet- en mobiele abonnement. Je zou een noodpakket krijgen lees ik, maar hebt die nog niet ontvangen. Ik kijk graag voor je na waar die blijft. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Als je hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

@Alexandra bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld zover mogelijk was.

Groet, Michael

Reputatie 7
Badge +19

@Michael.E Top, ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie wel dat er een noodpakket voor je aangevraagd zou worden, maar ik kan de verzending niet zien. Geen idee waarom, maar dan kan je lang wachten, en dat is niet de bedoeling. Er komt nu een noodpakket jouw kant op, die heb ik voor je aangevraagd. Je kunt het pakket vanaf morgenmiddag afhalen op het servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je de details toe in een privébericht.

Laat je zo gauw je alles in huis hebt weten of het is gelukt? 

@Alexandra Goedendag, wederom bedankt voor uw antwoord.

Ik meen oprecht dat ik het schandalig vindt dat KPN niet met iets komt om ons gevoel in ieder geval weer wat beter te maken. Bij alles wat wij hebben besteld gaat het fout bij KPN. Zelfs het noodpakket ging fout. Mijn kinderen kunnen in hun vakantie niet hun spelletje spelen met vrienden, wij kunnen geen TV kijken. Ik heb een abonnement begin Juli aangevraagd en tot de dag van vandaag is er niets geregeld.

Nu lees ik net dat het noodpakket een limiet op internet heeft. Ik hoop dat dat voldoende is voor de komende week dat na 1.5 maand eindelijk het abonnement binnen komt.

Jullie zijn onwijs te kort geschoten op alle fronten en ik vind daarom dat KPN wel met een goedmaker mag komen. Ook vind ik het schandalig dat wij als nog moeten wachten tot de 18e na zolang wachten en zoveel fouten.

Het is dat KPN de enige is die kan leveren hier. Anders had ik alles al stop gezet. Zo slecht voelen wij ons behandeld.

Na 5x bellen gaat alles fout en komt er niets van de grond. Na een forum bericht, zwart op wit voor de wereld, kan ineens het noodpakket de volgende dag geleverd worden. Terwijl ons dit afgelopen zondag was beloofd.

In afwachting van een oplossing, groet ik u,

 

Michael 

Reputatie 7
Badge +19

@Michael.E Ik begrijp dat je je zo voelt bij de hele situatie, en ik betreur hoe het gelopen is. Ik weet dat het een open deur is, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet. Ik kan er voor nu helaas niet meer van maken, je nieuwe pakket moet klaar voor gebruik worden gemaakt. Voor de tussentijd krijg je het noodpakket, zodat je niet helemaal zonder zit totdat het abonnement klaar voor gebruik is.Â