Beantwoord

Noodpakket aanvragen

  • 2 July 2020
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn verhuisd en hebben tijdig de verhuizing door gegeven. Echter door ene miscommunicatie hebben wij nu in ons nieuwe huis geen internet en tv. De monteur kan echter pas 9 juli komen om alles te monteren. Nu werken wij in deze coronatijd thuis en is internet thuis echt een must. Ik wil dus graag een noodpakket aanvragen zodat we tot de komst van de monteur wel fatsoenlijk kunnen werken.

 

Groet,

Ginger 

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 July 2020, 12:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Ginger7, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh dat is niet fijn! Kan je aangeven wat je precies bedoelt met miscommunicatie? Is dit miscommunicatie vanuit ons geweest, of een foutje aan jullie kant misschien? Want er zitten aardig wat criteria vast aan een noodpakket, voordat we deze leveren. Daarnaast is het nu ook al 5 juli, en heeft het voor die laatste 4 dagen denk ik minder zin dan toen je dit topic plaatste. Heb je ook mobiele producten van KPN (KPN Compleet)? Dan kan ik kijken of ik een extra bundel kan toevoegen waarmee je even vooruit kan en zodat je een hotspot kan maken van je mobiele netwerk en toestel.

Wil je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Ginger7 het is inmiddels de 10e.. Is gister alles aangesloten en geactiveerd waardoor je nu diensten van KPN hebt?

Reageer