Vraag

Noodpakket aanvragen ivm glasvezel breuk

  • 1 February 2022
  • 8 reacties
  • 1050 keer bekeken

Beste KPN,

Wij hebben een abonnement bij u afgesloten, helaas is geconstateerd dat op 60 meter van mijn huis het signaal al stopt. Omdat het een nieuwe wijk is, is het beheer nog niet volledig bij jullie. Naar ik begreep van de buren kan ik dan een noodpakket aanvragen, kan ik dat hierbij doen of moet ik op een andere manier contact opnemen?

 

Met vriendelijke groet,

Herald


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi Harold,

Dat kan via 0800-0402 of via het forum.Als je het van het forum wilt moet je je forumprofiel aanvullen met je gegevens.

Ik heb het forumprofiel aangevuld (hopenlijk voldoende).

 

Met vriendelijke groet

Herald

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sundisno, balen dat je geen gebruik kunt maken van jouw diensten door een glasvezelbreuk! Er wordt al gewerkt aan een oplossing, begrijp ik. Nu zou jij ook graag een tussentijdse oplossing willen, zodat je niet helemaal zonder diensten ziet. Begrijpelijk. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402, zoals @martijn197108 zegt. Of we kunnen je hier verder helpen. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kijk ik of en hoe ik je verder kan helpen.

Hallo Denise_,

 

die heb ik zo juist aangevuld.

 

Herald

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik heb even meegekeken. Zie inderdaad dat er meerdere woningen getroffen zijn door de breuk. Natuurlijk heel erg balen zonder diensten. Ik heb dan ook een aanvraag voor je gedaan voor een noodpakket. Ik kan deze alleen niet beloven. Het is nu aan mijn collega's om het te beoordelen. Ik heb in ieder geval zo duidelijk mogelijk uitgelegd wat er gaande is. Wanneer ik de uitkomst van mijn collega binnen heb, hoor je dat van mij. 

Reputatie 7
Badge +19

Goed nieuws @Sundisno, het noodpakket, bestaande uit een MIFI 4G router en Digitenne komt jouw kant op. 

Dank je wel, kreeg zo juist bericht dat er een pakketje komt. Ondertussen mannetjes in de straat voor de glasvezel, en die melden dat er een stuk opnieuw moet in de wijk en ook het stuk naar mijn huis, het kan dus nog even duren.

 

Herald

Reputatie 7
Badge +19

Daar kunnen we helaas niet zo veel nu aan doen. Gelukkig is er dan nog zo iets als een noodpakket om in ieder geval voor iets van diensten te zorgen.Â