Beantwoord

Noodpakket aanvragen ivm versnelde verhuizing en thuis werk

  • 29 June 2021
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedemiddag, 

Na de klantenservice aan de lijn te hebben gehad en daarna KPNNetwerk.nl werd ik weer terug verwezen naar hier om een noodpakket aan te vragen omdat we daar blijkbaar recht op hebben. 

Het is namelijk zo dat onze verhuizing ivm omstandigheden vervroegd is en we dus eerder in de nieuwe woning moeten verblijven dan we dachten. Aangezien hier nog geen glasvezel is aangesloten zitten we van 2 juli t/m 27 juli zonder internet. Nu is dat prive al lastig maar zeker ook als zelfstandig ondernemers die met regelmaat thuis moeten werken.
De vraag is nu dus of de datum vervroegd kan worden en we eerder dan 27 juli internet kunnen krijgen op ons nieuwe adres, op wat voor een manier dan ook. We zijn bereidt om hier evt wat extra voor te betalen. 

Ik hoor graag van u. 

met vriendelijke groeten, 

Anja Onstenk

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 July 2021, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Noodpakket ivm thuiswerk, welkom bij KPN! Balen dat je door een vervroegde verhuizing langer zonder internet zit, al is het natuurlijk wel fijn dat je eerder in jouw nieuwe woning terecht kon. Begrijpelijk dat je een berichtje stuurt met de vraag of je eerder aangesloten kan worden, want zonder internet zitten is alles behalve prettig, helemaal wanneer de dienstvoering er onder lijdt. Ik wil graag voor je kijken of het vervroegen van de aansluitdatum tot de mogelijkheden behoort, al kan ik geen garantie doen dat dit lukt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik voor je kijken.

Hallo @Denise_ 

Dank voor je antwoord, ik heb mijn profiel ge-update! Hoor graag of het vervroegd kan gaan worden. 

Dank alvast voor de moeite. 

Groeten Anja

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik ben bang dat het ons niet gaat lukken om eerder aan te sluiten. Wij kunnen de diensten pas leveren op het moment dat de glasvezelaansluiting gereed is. En deze wordt aangelegd door KPN NetwerkNL. We wachten momenteel nog op groen licht van KPN NetwerkNL. Ik kan me voorstellen dat 3 weken zonder diensten zitten nog behoorlijk lang is. Ik heb alleen niet de mogelijkheid om een Direct Online Pakket toe te sturen. Wel heb ik de twee mobiele nummers op jouw adres voorzien van een databundel van 100 GB. Hiermee kan je jouw toestel tijdelijk als hotspot gebruiken voor de laptop zodat je toch kunt werken. De bundel is een week houdbaar of totdat deze volledig is verbruikt. Mocht je door de databundel heen zijn, geef dan vooral een seintje. Dan kijk ik of ik hem weer kan aanvullen.

Bedankt voor de goede service en je moeite!