Beantwoord

Noodpakket i.v.m. verhuizing

  • 17 December 2019
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Goedenavond.

afgelopen week heb ik bij Kpn een abonnement  afgesloten voor tv en internet. Nu is de eerst volgende mogelijkheid dat de monteur langs komt pas op 02-01-2020. Nu is mijn vraag kan ik tot die tijd een noodpakket of iets dergelijks krijgen? Aangezien ik anders meer dan 2 weken zonder tv en internet zit.

groeten, tim.

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 December 2019, 21:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Tim.s, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een noodpakket kunnen wij alleen aanvragen als door schuld van KPN de oplevering langer duurt dan verwacht. Denk hierbij aan een kabel die toch nog gelegd moet worden of uitstel van het aanleggen van glasvezel. De 3 weken die je hierboven noemt hebben wij vaak nodig om de aansluiting gereed te maken en ook alles administratief op orde te krijgen. 

Gaat het trouwens om een verhuizing van een KPN abonnement of een geheel nieuw abonnement op een ander adres?

Voor nu is het enorm balen, maar ik kan hiervoor geen noodpakket aanvragen. Daar wil ik verder ook geen doekjes om winden. Voor een volgende keer zou ik willen aanraden om eerder de verhuizing of het nieuwe abonnement aan te vragen! Je kan een datum ook later in de toekomst aangeven, en zo weet je zeker dat je wanneer je er gaat wonen, verbinding hebt.

Als oplossing voor bovenstaande kan je bundels toevoegen aan je mobiele abonnement. Ik weet niet of je nummer ook bij KPN zit, en anders via je huidige provider. En mocht je bij een andere provider zitten, dan hebben zij vast ook de mogelijkheid tot televisie kijken via internet!

Reageer