Beantwoord

Noodpakket internet aanvragen

  • 5 February 2020
  • 5 reacties
  • 3921 keer bekeken

Hallo,

ik heb een internet abonnement afgesloten bij KPN omdat ik al kon mobiel had.

Nu ga ik morgen verhuizen naar mijn nieuwe woning maar daar is nog geen internet.

Eerst zou de aansluit datum 28-02 zijn maar met abonnement afsluiten werd het ineens 09-03.

Zo lang kunnen wij niet zonder internet zitten thuis.

Kunnen wij hier een noodpakket voor aanvragen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 February 2020, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Roytjeeapd, welkom! Begrijp ik goed dat je op je huidige adres nog geen KPN hebt en dit nu op het nieuwe adres voor het eerst KPN aanvraagt? In dat geval kan ik geen noodpakket voor je aanvragen, ben ik bang :-(.

 

Je kunt van je mobiele telefoon een hotspot maken. Wellicht dat je op die manier dan toch op andere apparaten van internet gebruik kunt maken. Ik kan allicht kijken of ik een extra databundel voor je aan kan vragen. Mocht je dat willen, vul je dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Ik woon nu bij mijn ouders daar hebben we KPN. Maar ik ga op mezelf dus heb niet zelf heb  tv en internet abonnement.

 

ik heb de gegevens bijgewerkt, ben benieuwd wat de opties voor mij zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Omdat het toch best lang duurt, is het me toch gelukt om een noodpakket te regelen voor je. Ik stuur de informatie m.b.t. het ontvangen via een privébericht naar je toe! Hangt er al wel een glasvezelkastje in je nieuwe woning? 

 

Edit 17-9-2021:

Als je dit topic hebt gevonden, omdat de bundel van je noodpakket op is, lees je hier hoe je deze gemakkelijk zelf op kunt waarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!

Bedankt! Dat is een mooie oplossing voor de tussentijd.

Nee de kabel ligt nog tot de voordeur en steekt daar de grond uit.

Reputatie 7
Badge +30

Geen enkel probleem. Hopelijk ben je dan alsnog snel aangesloten. Mocht je, nu of later, nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.Â