Vraag

Noodpakket niet ontvangen

  • 8 February 2020
  • 9 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij zouden een noodpakket toegestuurd krijgen van jullie ivm dat wij geen intetnet nog hebben (iets onder de grond van KPN zit nog niet goed ivm nieuwbouw?). Nu is dat toegezegd door iemand van de klantenservice. (Woensdag vorige week) echter niets binnen gehad. Gister weer gebeld toen werd er gezegd ja is vandaag of morgen binnen. Nog steeds niks gehad vandaag. Nu belde ik de klantenservice dus weer en blijkt dat er helemaal geen noodpakket meer toegestuurd gaat worden omdat het niet om een verhuizing gaat!!!!! Wij zijn overgestapt van telfort naar kpn omdat wij daar ook vh kastje naar de muur werden gestuurd. Nu krijgen we ook geen contact met de backoffice want daar heeft de klantenservice geen nummer van (...).  Zij gaan dus nu een ticket aanmaken en wij moeten daarop wachten. Ik ga hier echter niet mee akkoorrd want ik werk thuis en mijn dochter moet huiswerk maken. Wij zitten al paar weken zonder internet.

Gelieve een oplossing hiervoor te bedenken zsm, anders ben ik gedwongen weer over te stappen naar een bedrijf wat zijn zaken wel goed oppakt.

Uiterst ontevreden met de service van de klantenservice medewerkers.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Nikita1992 Welkom op ons Forum! Excuses voor de ietwat late reactie. Vervelend dat je er zelf steeds achteraan moet en dat er niet accuraat gehandeld is door (een van) mijn collega's. Jullie wonen op het adres dat staat ingevuld op je profiel? Als dit zo is, willen je dat dan aangeven, dan verzoek ik onze afdeling logistiek z.s.m. een Noodpakket toe te sturen. Ik hoor dus graag van je.:wink:

Hoi Lisa,

 

Ja klopt wij wonen op hetzelfde adres als wat staat aangegeven op mijn profiel. Echter zijn wij vrijdagavond overgestapt naar Ziggo omdat de kabels van hun hier wel goed liggen en dat bij de buren ook werkt. KPN en Telfort echter (nog) niet. Blijft feit dat ik uiterst ontevreden bent met alle beloftes van jullie wat niet na is gekomen. Ik heb nu van mijn KPN mobielabonnement een hotspot naar mijn computer moeten maken om überhaupt wat te kunnen werken. Je begrijpt..mijn Mb's gaan erg hard deze maand. Wellicht kan ik meer krijgen van jullie zodat ik in de tussentijd toch nog op internet kan en mijn zus ook die haar huiswerk moet maken. Het zou helemaal mooi zijn als ik alsnog een noodkastje krijg natuurlijk aangezien ik mobiel nog steeds klant van jullie ben.

 

Ik hoor van je wat er mogelijk is.

 

Groet,

Nikita Fierli

Reputatie 7
Badge +17

@Nikita1992 Awh, de helpende hand komt te laat! Jammer dat je overstapt, maar volledig begrijpelijk natuurlijk. Er valt natuurlijk iets voor te zeggen. Ik wilde even kijken wat ik nog voor je kan betekenen, al kan ik zo geen 06-nummer vinden. Zou je deze ook willen toevoegen aan je profiel? Alvast bedankt! :wink:

Hi Lisa,

 

Reeds toegevoegd aan mijn account. Incl mijn eigen naam etc. Ipv van mijn moeder voor het internet.

Ik hoor van je

 

Gr Nikita

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Nikita1992 Ik spring even in, aangezien @Lisa er op dit moment niet is. Een flink vervelend verhaal, inderdaad. Ik vind het erg jammer dat je zaken zijn toegezegd die niet waargemaakt kunnen worden. Dat je daar boos over bent snap ik en dat jullie om diezelfde reden hebben besloten om de aanvraag bij ons te annuleren en met de oranje concullega in zee te gaan kan ik ook wel begrijpen. Wanneer wordt je daar aangesloten? Dat zal niet enorm lang meer duren, vermoed ik? 

Omdat je je aanvraag hebt geannuleerd kan ik je geen noodpakket meer sturen. Ik heb even gekeken naar je verbruik: je hebt 20 Gb te besteden en op dit moment heb je daar iets meer dan de helft van verbruikt. Ik heb, om je tegemoet te komen, een extra bundel van 1GB geactiveerd en de kosten ervan worden op de volgende factuur verrekend. Het spijt me van harte dat het zo gelopen is. 

Dag @Nikita1992 Ik spring even in, aangezien @Lisa er op dit moment niet is. Een flink vervelend verhaal, inderdaad. Ik vind het erg jammer dat je zaken zijn toegezegd die niet waargemaakt kunnen worden. Dat je daar boos over bent snap ik en dat jullie om diezelfde reden hebben besloten om de aanvraag bij ons te annuleren en met de oranje concullega in zee te gaan kan ik ook wel begrijpen. Wanneer wordt je daar aangesloten? Dat zal niet enorm lang meer duren, vermoed ik? 

Omdat je je aanvraag hebt geannuleerd kan ik je geen noodpakket meer sturen. Ik heb even gekeken naar je verbruik: je hebt 20 Gb te besteden en op dit moment heb je daar iets meer dan de helft van verbruikt. Ik heb, om je tegemoet te komen, een extra bundel van 1GB geactiveerd en de kosten ervan worden op de volgende factuur verrekend. Het spijt me van harte dat het zo gelopen is. 

Jammer dat er alleen maar 1GB terug gegeven is.

Hoi Bart,

 

Ziggo wordt deze week idd aangesloten omdat die kabels wel goed liggen onder de grond bij ons.

 

1gb is inderdaad  best weinig gezien ik dus nu al meer dan de helft  heb verbruikt van mijn bundel maar als er verder niets mogelijk is moet ik daar genoegen mee nemen.

 

Groet, Nikita

Reputatie 7
Badge +21

@Nikita1992, met de bundel die je hebt zou het voldoende moeten zijn. Maar mocht je aan het einde van de maand nog krap zitten, dan kunnen we er natuurlijk nog wel eentje aan toevoegen :blush:

Hoi Susan,

 

Fijn om te weten. Ik zal als het nodig is contact opnemen.

 

Groet Nikita

Reageer