Goedemiddag,
Wij zouden een noodpakket toegestuurd krijgen van jullie ivm dat wij geen intetnet nog hebben (iets onder de grond van KPN zit nog niet goed ivm nieuwbouw?). Nu is dat toegezegd door iemand van de klantenservice. (Woensdag vorige week) echter niets binnen gehad. Gister weer gebeld toen werd er gezegd ja is vandaag of morgen binnen. Nog steeds niks gehad vandaag. Nu belde ik de klantenservice dus weer en blijkt dat er helemaal geen noodpakket meer toegestuurd gaat worden omdat het niet om een verhuizing gaat!!!!! Wij zijn overgestapt van telfort naar kpn omdat wij daar ook vh kastje naar de muur werden gestuurd. Nu krijgen we ook geen contact met de backoffice want daar heeft de klantenservice geen nummer van (...). Zij gaan dus nu een ticket aanmaken en wij moeten daarop wachten. Ik ga hier echter niet mee akkoorrd want ik werk thuis en mijn dochter moet huiswerk maken. Wij zitten al paar weken zonder internet.
Gelieve een oplossing hiervoor te bedenken zsm, anders ben ik gedwongen weer over te stappen naar een bedrijf wat zijn zaken wel goed oppakt.
Uiterst ontevreden met de service van de klantenservice medewerkers.