Beantwoord

Noodpakket opwaarderen

  • 9 March 2021
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Hoi KPN!

 

Wij hebben een noodpakket totdat de glasvezel er ligt, super!

 

We willen het graag opwaarderen, helaas is de data snel op door thuiswerken etc.

 

Dankjewel!

icon

Beste antwoord door RBxx 9 March 2021, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pepijn Meester volgens KPN moderator Erik in dit topic kan je dit zelf regelen via 0800 0402

quote:

De snelste manier is bellen met 0800-0402. Dit zit namelijk tegenwoordig ingebouwd in het telefoonmenu. Als je inspreekt dat je een noodpakket wilt opwaarderen wordt dit, na een aantal vragen, direct voor je uitgevoerd. Mocht dat toch niet lukken, geef dan inderdaad aan dat je een medewerker wilt spreken. Die kan het dan voor je aanvragen. In dat geval krijg je de nieuwe data binnen 24 uur (werkdagen) bijgeschreven.

Top! Dankjewel!

 

Gisteren gebeld maar nog niks bijgeschreven en geen sms dat het gelukt is. Gaat dat dan wel goed?

 

 

Helaas meerdere keren geprobeerd maar krijg de melding dat het gelukt is maar ontvang geen bevestiging en dus ook geen data.. 

Reputatie 7
Badge +21

 

.... Mocht dat toch niet lukken, geef dan aan dat je een medewerker wilt spreken ....