Vraag

Noodpakket opwaarderen lijkt niet goed te gaan

  • 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo!

 

Gistermiddag om 12:45 heb ik gebeld met KPN omdat de GB's van ons noodpakket op waren. De persoon die ik aan de telefoon kreeg heeft deze toen aangevuld, die gaf hierbij wel aan dat dit een uur tot maximaal een dag kon duren. Nu las ik daarna dat je dit ook automatisch kan doen door te bellen met 0800-0402, dit heb ik einde van de middag (ongeduldig :D) geprobeerd… alles ging volgens mij goed, alleen ook deze GB's staan er nog niet op.

 

Een dag verder heb ik nog steeds niks, nu heb ik zojuist weer gebeld en gaf de medewerker aan dat het geregeld zou worden en als het goed is binnen een paar minuten erop zou moeten staan….maaarrr misschien dat het ook wel weer een dag zou duren.

 

Ik ben een beetje lost, misschien dat iemand mij hier verder kan helpen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nog steeds kunnen we geen gebruik maken van ons noodpakket. Is er hier iemand van KPN die nog een keer kan kijken of er niet iets mis gaat?

 

Ik snap niet helemaal waarom dit zo moeilijk gaat? Jullie geven een half jaar geleden aan dat er glasvezel is als we verhuisd zijn, dat is niet gelukt en in plaats daarvan krijgen we een noodpakket waar het >2 dagen duurt om wat data aan toe te voegen? Daarnaast is er nog steeds geen datum waarop we op het glasvezel netwerk komen, dus hebben we dit probleem straks elke 1 of 2 weken? Heerlijk thuiswerken! 

Hoi @Stephanie1989dddd . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het zo mis gaat. Is de extra bundel ondertussen wel bijgeschreven?

Hoi @Stephanie1989dddd . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het zo mis gaat. Is de extra bundel ondertussen wel bijgeschreven?

Nog steeds niks. Rond 17:30 weer gebeld, waar tijdens het gesprek de verbinding werd verbroken.. vervolgens nog een keer proberen “automatisch” te doen via 08004002, die geeft aan dat alles goed gegaan is en het binnen een uur erop moet staan, ook dat was helaas niet waar.

@Stephanie1989dddd . Wat ergerlijk!

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

@Stephanie1989dddd . Wat ergerlijk!

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

We hebben afgelopen zaterdag weer gebeld, de vrouw die ons toen hielp kon alleen 20gb op de simkaart zetten, dus daar waren we wel even mee geholpen. Ze gaf daarnaast aan dat we tot maandag (vandaag) moesten wachten voordat de juiste afdeling onze opwaardering in behandeling neemt. 

 

Ik heb mijn profiel aangevuld, hopelijk kun je daar iets mee. Hoor het graag als je nog iets voor ons hebt kunnen betekenen :)

Zojuis een sms gekregen of we het CAS nummer willen mailen, deze staat waarschijnlijk verkeerd in het systeem. Geen idee of dit met ons probleem te maken heeft aangezien dit nr op het Digitenne kastje staat, en die werkt verder prima.

Ik heb besloten om de afdeling rechtstreeks te benaderen.  Ik hoop vandaag reactie te krijgen. Ik heb gevraagd om data bij te schrijven en te analyseren waarom het niet lukt via het normale proces.