Beantwoord

Noodpakket & opwaarderen MB’s

  • 27 August 2020
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

Helaas is de KPN monteur wederom niet gekomen. Ik zou graag het noodpakket (postcode *******) willen opwaarderen? Wat is hiervoor de procedure?

 

Admin: adres verwijderd vanwege privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 August 2020, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ArnoMulder ,

 

Dat kan helaas niet via het forum. 

 

Maar wel per chat en telefonisch! 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ArnoMulder, welkom! De snelste manier is bellen met 0800-0402. Dit zit namelijk tegenwoordig ingebouwd in het telefoonmenu. Als je inspreekt dat je een noodpakket wilt opwaarderen wordt dit, na een aantal vragen, direct voor je uitgevoerd. Mocht dat toch niet lukken, geef dan inderdaad aan dat je een medewerker wilt spreken. Die kan het dan voor je aanvragen. In dat geval krijg je de nieuwe data binnen 24 uur (werkdagen) bijgeschreven.

Wij op het forum kunnen dit ook voor je aanvragen, maar dan zit je ook met die 24 uur.

Hi Erik, bedankt voor de info !