Vraag

Noodpakket vanwege verhuizing

  • 26 July 2019
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Hi
ik wil graag een noodpakket aanvragen. Morgen verhuis ik en ik
heb daar nog geen aansluiting voor mijn internet of tv.
Mijn profiel is bijgewerkt.

7 reacties

Ik wil graag een noodpakket aanvragen. Wij zijn morgen verhuisd maar hebben niks. Geen internet of tv. Mijn profiel is al bijgewerkt.

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Youssefb, welkom! Altijd zoveel zaken waar je rekening mee moet houden bij een verhuizing. Heb je de verhuizing al wel doorgegeven aan ons? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer van je nieuwe adres en je oude adres onder 'persoonlijke opmerkingen' neerzetten? Laat het hier even weten als je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.
Hoi
ik heb net alles bijgewerkt
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Youssefb! Dank. Ik kan helaas geen noodpakket opsturen. Ik begrijp dat er wel een aanvraag is gedaan om 50GB data op je mobiel te krijgen (waarvan je de verbinding kunt delen met andere apparaten). Is dat inmiddels gelukt? Anders ga ik daar achteraan.
Dat is dus nog niet gedaan.
de 50gb is nog steeds niet geactiveerd
Reputatie 7
Badge +28
Ik geef mijn collega's vandaag nog even de tijd om dat in orde te maken, ik denk dat het langer duurt door het weekend. Ik heb wel vast een 5GB bundel geactiveerd omdat ik dat zelf kan doen. Daar kun je direct gebruik van maken. Ik hou het in de gaten en hou jou op de hoogte.
Reputatie 7
Hoi Youssef, Joran is afwezig, vandaar dat ik nu even reageer. Ik heb zojuist gekeken en ik zie hier dat je verhuizing geannuleerd is, en het abonnement op het oude adres opgezegd. Kan ik daaruit opmaken dat de databundel niet is toegevoegd vorige week?

Reageer