Beantwoord

Noodpakket wifi voor thuis

  • 17 February 2021
  • 14 reacties
  • 1959 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond, wij hebben een noodpakket voor thuis met een WiFi kastje (van Huawei met een simkaart) en digitenne. Wij weten dat we de WiFi moeten opwaarderen en dat ging elke keer goed. Tot vorige week dinsdag. Toen waardeerden we op, maar het lukte niet. We hebben vanaf vorige week dinsdag elke dag gebeld, maar telkens lukt het niet. Terwijl de medewerker aan de telefoon zegt dat het wel is opgewaardeerd, 24 uur later is er nog steeds niets.

Ligt dit aan de simkaart, het Huawei kastje of aan iets anders? Het begint inmiddels wel knap vervelend te worden namelijk.

Groet Rozemarijn

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 February 2021, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit is niet zo handig @RozemarijnvE, dan krijg je een noodoplossing van ons en werkt dat ook niet :rolling_eyes:

Ik heb geprobeerd om op te waarderen en loop daarbij denk ik tegen het zelfde aan als de collega's voor mij; de bundel wordt bijgeschreven, echter alleen de belminuten en niet de data. Ik ga hier even achteraan mailen, zodra ik meer weet hoor je weer van me!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RozemarijnvE, we hebben net reactie van onze collega's. Hij is nu goed opgewaardeerd! Het is even niet helemaal duidelijk waar het verkeerd ging.

Reputatie 1

Goedemiddag,

Hetzelfde probleem als in mijn vorige vraag is aan de hand. Inmiddels meerdere keren telefonisch contact met jullie opgenomen om het wifi pakket voor thuis op te waarderen, de medewerkers vullen het formulier in, en toch worden er geen MB's bijgeschreven.

Vorige week is het op deze manier wel gelukt. Zouden jullie kunnen achterhalen waar het in zit en het noodpakket kunnen opwaarderen? En er hopelijk achter komen hoe het de volgende keer wel weer in één keer lukt?

Groet Rozemarijn 

Reputatie 7
Badge +17

Hai! Ik heb jouw vraag even samengevoegd met jouw oude topic, dat zorgt voor meer overzicht. Wat vreemd dat het nou toch weer mis gaat met het opwaarderen van jouw Noodpakket. Ik heb gelijk weer een mailtje gestuurd! Hopelijk wordt de bundel snel toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @RozemarijnvE, inmiddels is de bundel al een paar uurtjes opgevoerd, heb ik begrepen! Kan je bevestigen dat het werkt? Mijn collega was erg summier in de mail, dus ik weet helaas niet wat de reden is dat het niet lukt op de normale manier :-(.

Reputatie 1

Hey @Marcia_  en @Denise_  bedankt voor jullie reacties. Zojuist geprobeerd, en het werkt inderdaad weer! Heel fijn!

Volgende keer maar direct zo via het forum... jullie krijgen het meteen voor elkaar 👍

Reputatie 1

Goedenavond,

Zouden jullie ons noodpakket weer op kunnen waarderen? 👍

Alvast veel dank!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb weer een top-up aangevraagd. :blush:

Reputatie 1

Thnx @Denise_ !! Blij mee!!

 

Inmiddels een week verder, zou het weer opgewaardeerd kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +17

Ga ik voor je regelen!

Reputatie 1

Goedenavond @Denise_ ,

 

Ik kreeg 2 weken geleden een berichtje op het Huawei apparaat dat de MB's vanaf nu automatisch verlengd zouden worden. Dit is een paar keer goed gegaan (super fijn!), maar nu is het helaas niet gebeurd.…

Zou er weer iets opgewaardeerd kunnen worden?

 

Alvast heel erg bedankt!

Groet en fijne avond, Rozemarijn 

Reputatie 7
Badge +17

Wat handig zou het zijn als het nog steeds automatisch ging. Ik ga het weer voor je regelen. :blush:

Reputatie 1

Het automatisch opladen is helaas niet gelukt :-( Zou het weer opgewaardeerd kunnen worden?

Over een kleine week komt er een monteur om als het goed is de thuisverbinding in orde te maken. Hopelijk is dit dan niet meer nodig 😃

Reputatie 7
Badge +17

Het automatisch opladen is helaas niet gelukt 😞 Zou het weer opgewaardeerd kunnen worden?

Over een kleine week komt er een monteur om als het goed is de thuisverbinding in orde te maken. Hopelijk is dit dan niet meer nodig 😃

Ik heb het weer voor je aangevraagd. :smiley: