Beantwoord

NT kast vervangen

  • 13 October 2020
  • 5 reacties
  • 983 keer bekeken

Mijn NT kast (glasvezel) is buiten mijn schuld stuk gegaan. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen en deze laten monteren? KPN heeft het te druk om hem tijdig te repareren.

bedankt bij voorbaat

Stijn

icon

Beste antwoord door Dorestede 14 October 2020, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Dorestede je kunt het beste gewoon KPN even bellen voor een monteur.

Een glasvezelkast wordt nooit opgestuurd en kan en mag ook niet door derden gemonteerd worden.

Alleen gecertificeerd KPN-personeel of daartoe door KPN aangewezen gecertificeerde bedrijven kunnen en mogen dat doen.

Wat is er stuk aan de kast en wat is de oorzaak?

Dat KPN het te druk heeft om hem te repareren/vervangen is een drogreden. Als het goed is zit je nu zonder internetdiensten/telefoon/tv en daar hoort gewoon z.s.m. een monteur bij.

Plaats in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer en een moderator kan er in duiken als het jou nog niet eerder gelukt is met KPN contact op te nemen.

 

 

waarschijnlijk is vrijdsg KPN's defenitie van zo snel mogelijk. Ik zelf vind een hele midweek zonder diensten zitten niet snel. Zeker in coronatijd.

Ik begrijp dat het monteren ingewikkelder/gevaarlijker is dan het lijkt en niet zomaar door iedere klusjesman gedaan kan worden.

Ik weet niet wat er stuk is. Ik zie enkel dat de lets niet branden. Het zo dus ook de transformator kunnen zijn. Ga ik zo even testen.

bedankt voor de snelle reactie

Hallo @Dorestede je kunt het beste gewoon KPN even bellen voor een monteur.

Een glasvezelkast wordt nooit opgestuurd en kan en mag ook niet door derden gemonteerd worden.

Alleen gecertificeerd KPN-personeel of daartoe door KPN aangewezen gecertificeerde bedrijven kunnen en mogen dat doen.

Wat is er stuk aan de kast en wat is de oorzaak?

Dat KPN het te druk heeft om hem te repareren/vervangen is een drogreden. Als het goed is zit je nu zonder internetdiensten/telefoon/tv en daar hoort gewoon z.s.m. een monteur bij.

Plaats in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer en een moderator kan er in duiken als het jou nog niet eerder gelukt is met KPN contact op te nemen.

 

ok, ik heb nu ook mijn profiel iets verder ingericht. Weet niet of KPN veel kan doen alleen als ze zo op schema achter lopen

Hallo @Dorestede 

ok, ik heb nu ook mijn profiel iets verder ingericht. Weet niet of KPN veel kan doen alleen als ze zo op schema achter lopen

Voor een snellere reactie kun je ook bellen of chatten.

 

Ik heb het probleem opgelost. Het was alleen de adaptor.