Beantwoord

NT kastje lampje 'glas' brandt niet: geboden oplossing KPN laat lang op zich wachten

  • 18 June 2022
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

hallo KPN, vandaag naar aanleiding van een storing (ik kan niet meer gebruik maken van kpn diensten omdat 'glas' niet brandt op NT kastje) vandaag door een medewerker van kpn te woord gestaan. er is een afspraak gemaakt voor een monteur donderdag as. tevens stuurt de medewerker een digitenne box. nu verneem ik via sms dat deze pas dinsdag af te halen is bij een servicepunt. nu ik er even over heb nagedacht, vind ik dit allemaal erg lang duren. zeker omdat we als gezin van geen enkele dienst gebruik kunnen maken tm donderdag. beste KPN, kunt u svp kijken of er niet eerder een monteurafspraak kan worden ingepland? of dat ik de digitennebox ergens kan ophalen eerder. laat me svo weten.

icon

Beste antwoord door JAAKlomp 19 June 2022, 08:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @JAAKlomp, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Heeft iemand uit jullie huishouden een KPN of Telfort mobiel nummer? Zo ja, dan kunnen we daar voor nood een grote databundel op zetten, zodat jullie snel weer online zijn. 

Op het moment dat wij een monteur plannen of een noodpakket verzenden, dan gebeurt dat zo snel als maar kan. Er is dus niet eerder dan donderdag een monteur beschikbaar en het pakketje kan ook niet eerder dan op het afgesproken moment worden afgeleverd, hoe jammer dat ook is.

Mocht iemand nou wel een KPN/Telfort nummer hebben,  zou je dan  je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

storing is inmiddels opgelost (is ook bevedtigd via SMS). ik heb de monteur afspraak afgezegd.

moet ik de levering van het digitenne pakket ook annuleren? 

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is heel fijn @JAAKlomp!

Ik zal een bericht sturen naar onze logistieke afdeling met de vraag of ze het verzenden tegen kunnen houden 🙂

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

profiel bijgewerkt, noodpakket inmiddels geretourneerd bij afhaalpunt.

Reputatie 7
Badge +20

Ah je hebt hem toch ontvangen maar ook al weer geretourneerd? Dan hoef ik ook niet meer te vragen of ze iets tegen willen houden, gaat dus goedkomen zo 🙂