Beantwoord

Nu telfort kpn is geworden is fon mogelijk

  • 31 January 2020
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb een prepaid van voorheen telfort, nu heb ik een berichtje gekregen van kpn dat ik helemaal ben overgestapt. Mooi! Ik heb nu een account op mijnkpn waarbij (bijna) alles werkt. Alleen krijg ik het niet voor mekaar om via een SMS te sturen naar 1266 met WIFI AAN om mijn fon aan te zetten. Alleen krijg ik een melding dat het niet mogelijk is met mijn abberoment. En verder wordt er niet echt uitgelegd hoe het zit en of het op te lossen is. Ik wil dit doen via mijn telefoon en niet via de modem, wellicht kan dat ook maar het zou op deze manier ook moeten kunnen. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 February 2020, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Freekwm 

 

Kan ik met een oud Telfort-abonnement gebruik maken van KPN Wifi Fon Hotspots?

Nee. Als je mobiele abonnement door ons is overgezet van Telfort naar KPN, blijf je wel profiteren van de Telfortvoordelen. Bijvoorbeeld MB's meenemen.

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Freekwm, welkom op het forum en welkom bij KPN

Wat @Tycha zegt, klopt helemaal. Ondanks de overgang wijzigt er niets aan je abonnement, je behoudt je Telfort voordelen voor de Telfort prijs. Voordelen van KPN hoorden niet bij je Telfort abonnement en zullen dat nu ook niet gaan doen.

Al je wel graag gebruik wilt maken van FON, zou je kunnen overstappen naar KPN maar dan raak je de voordelen kwijt die je nu bij Telfort gewend bent. Het is dus de vraag wat voor jou belangrijker is:wink:

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Bedankt voor de informatie, mijn vraag is zeker beantwoord! Bedankt voor de snelle reacties

Gr Freek 

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan!